Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slike kommer aldri til meg. Kan du gi'n et tips om at'n ska' få både kjeks. solsikkekjerner og meiseboller.

Enn så lenge får jeg nøye meg med svarttrost, gråspurv, pilfink, kjøttmeis, blåmeis og lille rødstrupen som nå har kommet tilbake etter at den forsvant i sommer.

 

Fint plassert i flata den fargerike.

200mm er ikke all verden på denne så jeg tipper at den bærer litt preg av cropping.

Øyet titter da fram. Ikke vet jeg om ekstra lysning separat kan gi litt mer?

 

Roar

Lenke til kommentar

Slike kommer aldri til meg. Kan du gi'n et tips om at'n ska' få både kjeks. solsikkekjerner og meiseboller.

Enn så lenge får jeg nøye meg med svarttrost, gråspurv, pilfink, kjøttmeis, blåmeis og lille rødstrupen som nå har kommet tilbake etter at den forsvant i sommer.

 

Fint plassert i flata den fargerike.

200mm er ikke all verden på denne så jeg tipper at den bærer litt preg av cropping.

Øyet titter da fram. Ikke vet jeg om ekstra lysning separat kan gi litt mer?

 

Roar

 

Tusen takk for hyggelig kommentar Roar. Joda, jeg kan tipse alle som har vært her jeg, og det begynner å bli en god samling. Gråspurv, pilfink, jernspurv, grønnfink, grønnsisik, gråsisik, brunsisik, stillits, løvsanger, svarttrost, gråtrost, gjerdesmett, fuglekonge, skjære, ringdue, bydue, bokfink, bjørkefink, rødstrupe, blåmeis, kjøttmeis, granmeis, dompapp, flaggspett, grønnspett, gulspurv, stær, spurvehauk, spettmeis, sidensvans og løvsanger, er de jeg kan komme på. Man har fått de fleste av disse på brikka, men et fåtall blir bra nok til å jobbe videre med. At bildet i dag ikke ble 100%, skyldes nok igjen fotografen. Jeg bruker et Nikon D-7100, EX-format, så da skulle en 200mm bli som en 300mm. Men jeg prøver og prøver :D

 

Mvh. Lisbeth

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...