Gå til innhold

The European Civil War?


Anbefalte innlegg

En absurd tanke. Folk flest i Europa er fullstendig arevolusjonære.

 

Sant. Men om muslimske innvandrere fortsetter med de rasistiske sexangrepene mot europeiske kvinner, a la det man så i Köln og noen andre byer på nyttårsaften, går det nok ikke mot fredelige tider i Europa. Det er okkupantoppførsel det mange muslimske innvandrere driver med i Europa, og innfødte europeere kan ikke forventes å tåle denne perverse rasismen i veldig mange år - for den blir bare verre.

Endret av Hekate81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ikke til å være noe borgerkrig i Norge. Fordi alle etniske nordmenn vil akseptere og konvertere til Islam.

Dette er guds vilje. Bare fortsett å drømme om borgerkrig, men fakta er at etniske nordmenn konverterer til Islam hver eneste dag. Om 20 år fra nå av. Vil det ikke lenger eksistere noen kristne nordmenn.

 

Jeg vil bare si at etniske nordmenn som drømmer om borgerkrig. Har allerede tapt krigen mot Islam. Gud har vunnet.

https://www.youtube.com/watch?v=zN2E7-ziYOk

 

Dette er et innlegg som gir uttrykk for en ganske grov rasisme og imperialistisk tankegang. Ekkelt.

Lenke til kommentar

Det blir ikke noe krig i Europa. Alle hvite mennesker i Europa elsker muslimer. Fordi muslimer er fredelige.

Tyskland elsker jo muslimer.

 

Hvite mennesker i Tyskland elsker muslimer. Fred være med profeten Muhammad.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Lp7TfeUpCR0

 

Du skriver mange rasistiske innlegg. Kvalmende. Europeere flest ønsker å leve i fred og ro i sine egne land, dette ekskluderer islam fordi dette er en rasistisk, voldelig og imperialistisk ideologi/religion. Islam hører ikke hjemme i Europa, like lite som nazismen hører hjemme i Israel.

Endret av Hekate81
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ah, nettopp.

 

Peace be upon you and our prophet Jesus. Mine brødre, jeg er sikker på at dere vil akseptere guds religion etterhvert som tiden går. Dette er unngåelig fordi gud elsker alle sine barn. Men hvis dere blir forført av Lucifer så vil gud straffe dere med hans lover. Fred være med deg min bror.

 

Abraham elsket Ismael og var full av sorg. Når Sarah senere insisterte på at

Ishmael og Hagar skal forlate Abrahams stamme (Genesis 21: 8-20)

 

Gud øremerket Ismael for å velsigne han. Gud lovet at han ville bli far av 12

nye herskere (Genesis 25: 23-16). Ishmael ble inkludert blant dem

omskåret som viser at selv om han ikke var en del av pakten i

fellesskap. Han og hans etterkommere (Profet Muhammad) ville være velsignet med guds visdom.

Gud var tydelig med ham, da han vokste opp (21:20). Én hans hans sønner opprettet

Quraish stammen. Quraish er en av de tolv stammer som er direkte nedstammet fra Ishmael.

Den hellige boken Koranen forteller at Kaaba. Et monument i Mekka

som er den mest hellige sted for muslimer, ble bygget av Abraham og Ishmael.

 

 

 

I muslimske land er det med få unntak straffbart å misjonere for andre religioner enn islam. Likevel er du her, i fredelige Norge, og misjonerer for islam i et land som ikke er muslimsk! Dette er svært respektløst, og du burde ikke få lov til å gjøre det -siden muslimske land ikke tillater andre religioner å misjonere.

 

Lær deg å respektere oss som ikke er muslimer, og hold religionen din for deg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I muslimske land er det med få unntak straffbart å misjonere for andre religioner enn islam. Likevel er du her, i fredelige Norge, og misjonerer for islam i et land som ikke er muslimsk! Dette er svært respektløst, og du burde ikke få lov til å gjøre det -siden muslimske land ikke tillater andre religioner å misjonere.

 

Lær deg å respektere oss som ikke er muslimer, og hold religionen din for deg selv!

 

Fred være med deg min venn. Jeg vil fortsette å jobbe for gud og konvertere så mange jeg kan.

Jeg var akkurat som deg. En etnisk norsk person som vokste opp i Norge uten gud. Da fant jeg islam.

Islam er guds religion og jeg anbefaler alle å lære om dette. Og nei jeg støtter ikke terrorister, men jeg adlyder gud.

Mitt mål er å konvertere så mange etniske nordmenn til islam. Så mange som mulig før jeg dør.

Jeg er etnisk norsk og har klart å konvertere alle mine venner til Islam.

 

Jeg misjonerer hver eneste dag i Oslo og sprer budskapet om islam hver eneste dag. Du vil også en dag akseptere gud. Det vil bare ta tid. Før i tiden hatet jeg også Islam, men nå har jeg funnet den rette vei. Jeg anbefaler deg å se på denne videoen.

 

 

Må gud velsigne deg og fred være med din familie.

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Finland, må du ikke trolle så hardt at du til slutt blir den du gir deg ut for å være.  

 

Jeg sier det igjen. Det kommer ikke til å bli noe borgerkrig i Europa. Fordi etniske nordmenn aksepterer islam. Dette gjelder spesielt jenter og gutter. Idag har jeg vært 5 timer ute i Oslo og Islam har fått 3 nye norske muslimer. Mitt mål er få alle mennesker i Norge til å akseptere Islam helt frivillig. Det er ingen som tvinger dem til å konvertere. De gjør det helt frivillig fordi dette er guds verk. Det er slik gud vil ha det i Norge.

 

Gud befalte til og med NRK å skrive denne artikkelen for å spre kunnskap om Islam. Alt skjer etter guds vilje.

http://www.nrk.no/sorlandet/xl/fra-kristen-bevegelse-til-islam-1.12732044

 

Det kommer ikke til å bli noen borgerkrig i Norge eller Europa. Folk kommer til å leve fredelig side om side.

Endret av Finland
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, befolkningen er for dårlig bevæpnet. Norge er et av verdens bedre bevæpnede land, men staten har nokså god oversikt og vil inndra regjeringsmotstandernes våpen om nødvendig. Noen har uregistrerte våpen, anskaffet for nettopp en slik situasjon, men de er alt for få til at det spiller særlig rolle. Noe annet blir det om et land tar på seg oppgaven å renske Europa, da vil sjansen for borgerkrig øke. (Ingen premie for å gjette hvilket land det kan bli!)

 

Det at befolkningen er for dårlig bevæpnet fører bare til at det er de kriminelle miljøene som vil ha en fordel under en slik borgerkrig.

 

Personlig tror jeg at vi fortsatt har en god stund på oss før en eventuell borgerkrig, i hvert fall her til lands, ser mer dystert ut i vårt kjære naboland, Sverige.

 

Edit: Inkluderer en link til en artikkel dere bør lese.

 

http://www.wnd.com/2015/10/stunning-warning-war-coming-to-europe/

Endret av Ateist
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

I muslimske land er det med få unntak straffbart å misjonere for andre religioner enn islam. Likevel er du her, i fredelige Norge, og misjonerer for islam i et land som ikke er muslimsk! Dette er svært respektløst, og du burde ikke få lov til å gjøre det -siden muslimske land ikke tillater andre religioner å misjonere.

 

Lær deg å respektere oss som ikke er muslimer, og hold religionen din for deg selv!

 

Fred være med deg min venn. Jeg vil fortsette å jobbe for gud og konvertere så mange jeg kan.

Jeg var akkurat som deg. En etnisk norsk person som vokste opp i Norge uten gud. Da fant jeg islam.

Islam er guds religion og jeg anbefaler alle å lære om dette. Og nei jeg støtter ikke terrorister, men jeg adlyder gud.

Mitt mål er å konvertere så mange etniske nordmenn til islam. Så mange som mulig før jeg dør.

Jeg er etnisk norsk og har klart å konvertere alle mine venner til Islam.

 

Jeg misjonerer hver eneste dag i Oslo og sprer budskapet om islam hver eneste dag. Du vil også en dag akseptere gud. Det vil bare ta tid. Før i tiden hatet jeg også Islam, men nå har jeg funnet den rette vei. Jeg anbefaler deg å se på denne videoen.

 

 

Må gud velsigne deg og fred være med din familie.

 

 

Folk som dette er også et problem fordi i en eventuell borgerkrig vil de mye mulig befinne seg på feil side, hvis slikt fortsetter og unge godtroende lar seg konvertere så vinner de flere over til seg uten hjelp av hverken innvandring eller fødselsratio... Håper inderlig han ikke klarer å konvertere noen nordmenn til sin religion/ideologi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...