Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg føler jeg søker bekreftelse hele tiden, at jeg selv blir sliten av det.


Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Jeg er en 19år gammel gutt her. Gjennom hele ungdomstiden, deler av barndommen, har jeg søkt bekreftelse på meg selv. Er jeg god nok? pen nok? deilig nok? Jeg vet ikke om det er hormonene mine eller meg, men jeg husker allerede i 2. og 3. klasse(barneskolen= så fikk jeg meg faktisk kjæreste. Nettopp fordi jeg klargjorde det, viste meg selv, prøvde å være "kul". Det som kanskje er morsomt, er at jeg fortsatt husker at jeg stirret på ræva til den søteste jenta i klassen som satt foran meg i raden, stolen. Vi ble kjærester senere haha. 

 

Men idag sliter jeg forferdelig med dette. Uansett hvor jeg er, når på dagen, rett og slett hele tiden. På tbanen, bussen, flyplassen, sentret, biblioteket, overalt, så lenge disse søte, deilige, saftige skapningene eksisterer der. Kravene er heller ikke altfor høye. Spinkle ben,  spretten/fin rumpe(aller viktigst), og norsk etnisk jente, så er det helt perfekt. Stiller ingen krav til personlighet. Det er liksom sånn det er blitt. Jeg prøver å søke din oppmerksomhet.

 

Så, hvordan ser jeg ut? Jeg tror jeg er ganske gjennomsnittlig. velutviklet bryst, og breskuldret, ganske grei trent. Men ikke så høy, 173cm. Kledd fint. Ble overraskende nok spurt av en kollega(jente) om jeg hadde kjæreste, men jeg vet ikke om spørsmålet var basert direkte ut av mitt utseende, men heller en kombinasjon av min "høy"-status utdannelse jeg har begynt på. 

 

Med de riktige jentene kan jeg virke flørten, få dem til å le, snakke, men en 10er er jeg ofte mer sjenert, nesten så sjenert at det er vannskelig å flørte. 

 

Men tingen er at jeg blir sliten, sliten av å hele tiden legge merke til jentene rundt meg. 95% av jentene som jeg ser er jeg sykt interessert i å komme i kontakt med. Men jeg er sykt reddd for å få øyekontakt, spessielt hvis du er en 10er. Men jeg elsker å se, det er så digg, prøver å lure inn noen blikk her og der, mn ikke alltid jeg får det til. Utrolig redd for å bli oppdaget. Jeg søker bekreftelse, jeg vil at du skal si at jeg er deilig, digg. Kan få noen blikk noen ganger på kroppen gjerne, men forstår disse skapningene så lite at jeg vet ikke hva slags blikk det er. I dag for eksempel, skulle sett meg, gikk i retning mot en jente for å sitte på en benk, og jeg så hun stirret på beina mine, som om hun tenkte på noe annet, vet ikke. Heller det, enn å stirre på den større obviouse overkroppen? Jeg vet ikke, dere må lære meg å forst¨å disse greiene.



Anonymous poster hash: 92ad7...30a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du er skeptisk på deg sjølv, som ikke klarer leve på fredelig og redelig forhold. Jeg forstår ikke hvordan hun ville ha et forhold med deg ved at du så på henne ^^

 

Kanskje fordi du vil være en attraktiv person? 

 

Fremover fokuser på å gjøre noe som gjøre deg til en person som får deg til å være en.

Lenke til kommentar

Vi er tross alt i Norge, der ingen ser på hverandre og ingen gir hverandre øyekontakt, da er man jo helt psycho og folk blir omtrent redd for deg. At jenta titta på beina dine er nok fordi hun titta i den rettningen før du kom dit.

 

At du blir nervøs når du er nær "10'er" burde du vel ikke være? De er da folk de også.

 

Du får heller konsentrere deg om å pynte på personligheten din og konse mer på deres personlighet fremfor utseende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

At du blir nervøs når du er nær "10'er" burde du vel ikke være? De er da folk de også.

 

Det også det jeg prøver å si til meg selv hver gang. Men hjernen fremhever dem som noen spesielle skapninger, noen mer vakkert fra alt annet, ydillisk, deilig. Tro meg, jeg har prøvd alt, kommer aldri til å se på dem som normale mennesker.

 

Anonymous poster hash: 92ad7...30a

Lenke til kommentar
Så du er en av de som får sin selvfølelse kontrollert av andre. Ironien er at folk oftest liker en person bedre når den personen vet selv at de er awesome uten å trenge å høre det fra folk (uten at man er cocky ofc.). Noe som høres ut som en needy holdning og lite attraktivt.

 

Ser du nedoverspiralen du selv befinner deg i? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du virker for meg som en overfladisk person uten selvsikkerhet. Det er en grunn til at folk som ikke er modellsexy får fine damer, selvsikkerhet ;)

 

At dama er deilig er viktig, men at hu er ei skikkelig fitte som bare klager, syter og tenker på penger er irrelevant?

Haha, for en uke siden hadde jeg en så stor trang til åutforske at jeg spurte helt random jenter om veien til et sted jeg allerede visste. Bare det å få dem til å forklare...

 

Var selvfølgelig ikke bare bare, gjorde det impulsivt, slik at jeg ikke rakk å tenke før jeg gjorde handlingen. På denne måten trengte jeg ikke å kvie meg for handlingen, noen ganger var jeg nervøs, andre ganger var selvtilliten på toppen av pyramiden

Prøve å få den til å forklare enda dypere haha.

 

Anonymous poster hash: 92ad7...30a

Lenke til kommentar

 

Du virker for meg som en overfladisk person uten selvsikkerhet. Det er en grunn til at folk som ikke er modellsexy får fine damer, selvsikkerhet ;)

 

At dama er deilig er viktig, men at hu er ei skikkelig fitte som bare klager, syter og tenker på penger er irrelevant?

Haha, for en uke siden hadde jeg en så stor trang til åutforske at jeg spurte helt random jenter om veien til et sted jeg allerede visste. Bare det å få dem til å forklare...

 

Var selvfølgelig ikke bare bare, gjorde det impulsivt, slik at jeg ikke rakk å tenke før jeg gjorde handlingen. På denne måten trengte jeg ikke å kvie meg for handlingen, noen ganger var jeg nervøs, andre ganger var selvtilliten på toppen av pyramiden

Prøve å få den til å forklare enda dypere haha.

 

Anonymous poster hash: 92ad7...30a

 

Kanskje du skal snakke med en psykolog om denne trangen?

 

Anonymous poster hash: 86625...897

Lenke til kommentar

 

 

Du virker for meg som en overfladisk person uten selvsikkerhet. Det er en grunn til at folk som ikke er modellsexy får fine damer, selvsikkerhet ;)At dama er deilig er viktig, men at hu er ei skikkelig fitte som bare klager, syter og tenker på penger er irrelevant?

Haha, for en uke siden hadde jeg en så stor trang til åutforske at jeg spurte helt random jenter om veien til et sted jeg allerede visste. Bare det å få dem til å forklare...Var selvfølgelig ikke bare bare, gjorde det impulsivt, slik at jeg ikke rakk å tenke før jeg gjorde handlingen. På denne måten trengte jeg ikke å kvie meg for handlingen, noen ganger var jeg nervøs, andre ganger var selvtilliten på toppen av pyramidenPrøve å få den til å forklare enda dypere haha.Anonymous poster hash: 92ad7...30a

Kanskje du skal snakke med en psykolog om denne trangen? Anonymous poster hash: 86625...897

Ja,haha.

"jeg elsker jenter, ekstrem treng til å vite mer om dem. Deilige søte. "

 

Høres latterlig ut. Det skjer aldri.

 

Anonymous poster hash: 92ad7...30a

Lenke til kommentar

Du er enten ekstremt usikker eller bare ekstremt ekstrovert. Begge deler kan gi seg uttrykk for i det store behovet for ekstern bekreftelse. Det er ingenting galt med det, men som du selv påpeker så går det på bekostning av din mentale velvære. Tror ikke du skal prøve å radikalt forandre din personlighet uten videre, men for meg virker det som du kunne hatt godt av terapi. Du har selvinnsikt, men mangler evnen til å lytte til og følge din indre stemme. Dette kunne nok en terapeut eller psykolog hjulpet deg med.



Anonymous poster hash: f66bc...8c2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...