Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Teknologi] Smarthjem - Lyspærer som kan kontrolleres av APP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,
Leiter etter mulige løsninger som gjør det mulig for meg å sette ein lyspære inni ein "spesefikk" lampe, akuratt nå gjelder det den som henger i taket og blir kontrollert av ein lysbryter.

Det eg ønsker er muligheten til å kontrollere den lampen ved ein APP uten å måtte skaffe ein elektriker. Vil også gjøre dette på ein billigest mulig måte.

Grunnen til dette er at eg skal kjøpe ein alarmklokke som kan kontrollere smart funksjonene i huset, og når den har lyst opp rommet ein stund hadde det vært greit om lyset i taket hadde gått på etter ein viss stund slik at det ble enda lysere i rommet -> Lettere å stå opp.

Vet noen om eit "relativt" billig produkt som kan gjøre dette for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Leiter etter mulige løsninger som gjør det mulig for meg å sette ein lyspære inni ein "spesefikk" lampe, akuratt nå gjelder det den som henger i taket og blir kontrollert av ein lysbryter.

Det eg ønsker er muligheten til å kontrollere den lampen ved ein APP uten å måtte skaffe ein elektriker. Vil også gjøre dette på ein billigest mulig måte.

Grunnen til dette er at eg skal kjøpe ein alarmklokke som kan kontrollere smart funksjonene i huset, og når den har lyst opp rommet ein stund hadde det vært greit om lyset i taket hadde gått på etter ein viss stund slik at det ble enda lysere i rommet -> Lettere å stå opp.

Er det noe i denne duren du er på jakt etter?

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2703878

Skrevet

Hei,

Er det noe i denne duren du er på jakt etter?

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2703878

kan brukes i taket også :)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...