Gå til innhold

Billig UPS Løsning


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter Billig/Bra UPS uten noe spessielt stash på den. men jeg er usikker på hvor stor den skal være. jeg har 3 maskiner, 1 gateway 1 dns og 1 shell box som jeg skal få i UPS til. og lurte på om jeg må ha en UPS for hver pc eller om jeg kan koble til alle maskinene på 1 UPS, og hvor mye dette svekker kapasiteten. og har levetiden etter et strømbrudd noe med hvor stor watt psu'en er? eller hvor mye harddisker osv som er i maksina? og er det noen mulighet for at jeg kan regne ut hvor lang tid en ups holder @ W som blir brukt?. ;)

 

litt dumt og betale 2k for en ups og så holder den i 20 sec pga overbelastning el.no :gretten:

 

har dere tips til no bra UPS'er da?

 

synes denne virket litt bra: http://www.ostbydata.no/catalog/product_in...products_id=896 :D

 

Noen erfaringer?

 

Takker for alle svar. :woot:

Endret av tozer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg foreslår først at du søker litt på forumet, da jeg vet med sikkerhet at det finnes en rekke tråder med svar på alle spørsmålene dine. Det kan dog ta litt tid å finne alt, men det finnes....

 

 

Et alternativ er å lete litt på disse sidene :

 

 

Micropower-norsk UPS distributør

Teknisknytt

Elektronikknett

Phoenix-Med over 20.000 elektro komponenter og utstyrsenheter

Lynvarsel i Danmark og litt av Sørlandet

Makker-norsk UPS importør

En trivelig fyr ved navn Oddvar som har ca 35 års elektro-erfaring

Powerware-UPS(Fiskars/Invensys)

UPS kalkulator

 

 

...spesielt på siden til "en trivelig fyr ved navn Oddvar og på Makker sine sider under "informasjon" og "support", så bør du finne svar på det meste. Skulle gjerne hjulpet deg litt mer, men akkurat nå er jeg på vei i "bingen" !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...