Gå til innhold

.....


Enhjørningen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Hallo folkens,

Jeg ønsker å oppgradere min PS4 med 2tb harddisk og lurte på om noen av dere har erfaring med dette og hvilket harddisk anbefaller dere?

Jeg har sett på få disker men jeg er ikke sikker på at hvilket av dem jeg bør kjøpe. confused.gif

Seagate Backup Plus Slim 2TB (Youtube link)
Seagate Mobile HDD 2TB 
Seagate Samsung Spinpoint M9T 2TB

 

"SpinPoint M9T" har bufferstørrelse på 32mb men "Mobile" ha på 128mb. Har det noe å si når jeg skal bruke disken i PS4?

Lenke til kommentar

Hallo folkens,

 

Jeg ønsker å oppgradere min PS4 med 2tb harddisk og lurte på om noen av dere har erfaring med dette og hvilket harddisk anbefaller dere?

 

Jeg har sett på få disker men jeg er ikke sikker på at hvilket av dem jeg bør kjøpe. confused.gif

 

Seagate Backup Plus Slim 2TB (Youtube link)

Seagate Mobile HDD 2TB 

Seagate Samsung Spinpoint M9T 2TB

 

"SpinPoint M9T" har bufferstørrelse på 32mb men "Mobile" ha på 128mb. Har det noe å si når jeg skal bruke disken i PS4?

 

 

Er ikke ekspert på dette så ingen anelse om bufferstørrelse å en PS4 HDD har mye å si. Jeg googlet litt rundt og fant ikke noe gode svar på det, det jeg derimot så var at veldig mange sites anbefalte: https://www.prisguide.no/produkt/seagate-samsung-spinpoint-m9t-2tb-218961

Lenke til kommentar

 

Hallo folkens,

 

Jeg ønsker å oppgradere min PS4 med 2tb harddisk og lurte på om noen av dere har erfaring med dette og hvilket harddisk anbefaller dere?

 

Jeg har sett på få disker men jeg er ikke sikker på at hvilket av dem jeg bør kjøpe. confused.gif

 

Seagate Backup Plus Slim 2TB (Youtube link)

Seagate Mobile HDD 2TB 

Seagate Samsung Spinpoint M9T 2TB

 

"SpinPoint M9T" har bufferstørrelse på 32mb men "Mobile" ha på 128mb. Har det noe å si når jeg skal bruke disken i PS4?

 

 

Er ikke ekspert på dette så ingen anelse om bufferstørrelse å en PS4 HDD har mye å si. Jeg googlet litt rundt og fant ikke noe gode svar på det, det jeg derimot så var at veldig mange sites anbefalte: https://www.prisguide.no/produkt/seagate-samsung-spinpoint-m9t-2tb-218961

 

Takk for svaret. Det er "Spinpoint M9T" i "Seagate Backup Plus Slim". Det er billigere å kjøpe og du kan bruke igjen kabinetten sammen med andre disken fra ps4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...