Yob tvaya mat' Skrevet 16. desember 2015 Skrevet 16. desember 2015 Hei. Får lønning i slutten av mnd og tenkte å benytte meg av banknorwegian for første gang. Overførte 4500 til en kompis for noe så lurer jeg på hvor lang tid tar det før han har dem på kontoen sin? Han har sparebank1 om det hjelper noe
Dapp47 Skrevet 16. desember 2015 Skrevet 16. desember 2015 Hei. Får lønning i slutten av mnd og tenkte å benytte meg av banknorwegian for første gang. Overførte 4500 til en kompis for noe så lurer jeg på hvor lang tid tar det før han har dem på kontoen sin? Han har sparebank1 om det hjelper noe Vanlig overføring regner jeg med. NB: Overføringer er ikke rentefritt. (renter fra første dag)
Yob tvaya mat' Skrevet 16. desember 2015 Forfatter Skrevet 16. desember 2015 Hei. Får lønning i slutten av mnd og tenkte å benytte meg av banknorwegian for første gang. Overførte 4500 til en kompis for noe så lurer jeg på hvor lang tid tar det før han har dem på kontoen sin? Han har sparebank1 om det hjelper noe Vanlig overføring regner jeg med. NB: Overføringer er ikke rentefritt. (renter fra første dag) Hvor mye da? Om jeg betaler det 31 des?
Dapp47 Skrevet 19. desember 2015 Skrevet 19. desember 2015 Hei. Får lønning i slutten av mnd og tenkte å benytte meg av banknorwegian for første gang. Overførte 4500 til en kompis for noe så lurer jeg på hvor lang tid tar det før han har dem på kontoen sin? Han har sparebank1 om det hjelper noe Vanlig overføring regner jeg med. NB: Overføringer er ikke rentefritt. (renter fra første dag) Hvor mye da? Om jeg betaler det 31 des? Uten at jeg kan si det sikkert mener jeg det er 23% rente. 40-50 kroner kanskje? Kan hende jeg er helt på bærtur her altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå