Gå til innhold

forsterker til cerwin vega ps-152


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I et innlegg fra i går skrev du at du så på JBL høyttalere, og nå har du plutselig Cerwin Vega? Tidligere har du skrevet at du faktisk har Cerwin Vega HP215. I de siste månedene har du spurt om utallige forskjellige høyttalere spiller bra, hva salgs forsterker du trenger til den og den høyttaleren.

 

Har du veldig mange prosjekt gående på en gang? Anlegg til både hjem og ungdomsklubb? Bestem deg gutt :lol:

 

PS: Send meg en PM når du faktisk har kjøpt noe, gleder meg :D

Lenke til kommentar

jeg har blitt spurt om jeg kan finne et anlegg til 2 ungdomsklubber, surround til 1 ungdomsklubb, en pub og nå til meg selv.

cerwin vega hp-215 var til pub og proson var surround til ungdomsklubb og noen cerwin vega høyttalere til 2 ungdomsklubber . og nå cerwin vega ps-152 til meg selv og leter nå etter en forsterker til de men jeg vet ikke om jeg skal gå for cerwin vega ps-152, v-253mk2 eller v-253.

jeg er dj på 2 ungdomsklubber og har ikke peiling på pa, høyttalere og sånt. bare så det er sakt

Lenke til kommentar

jeg er dj på 2 ungdomsklubber og har ikke peiling på pa, høyttalere og sånt.    bare så det er sakt

Det har vi forstått....

 

 

 

Angående forsterker: Hvor mye vil du bruke?

 

Det beste kjøpet i prisklassen 10000 er muligens Yamaha P4500 på 2x450 watt i 8 og 2x700 i 4 Ohm.

Ellers kan noe brukt være smart.

 

 

Her finner du det meste av brukt PA i Norge. På denne siden kan du søke etter et produkt. Litt lenger nede sår det : PA-utstyr.

 

 

Ser du en veldig billig forsterker, anbafaler jeg deg å ringe importøren for å spørre hvor gammel forsterkeren kan være.

Endret av C. Alshus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...