Gå til innhold

Hvor langt kan jeg strekke meg med Asus A7N8X DL?


Ghost Of Death

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, her er saken: Jeg har allerede svidd av et hovedkort, og nå lurer jeg, hvor langt kan jeg strekke meg med den passive kjølinga som er på Asus A7N8X Deluxe/GD? Jeg kjører nå 216 MHz FSB, og jeg vil opp så lang som stabiliteten vil nå!

Hvorfor tror du at folk kan svare på dette? Det eneste korrekte svaret du vil få er ved å prøve selv.

Lenke til kommentar
Ok, her er saken: Jeg har allerede svidd av et hovedkort, og nå lurer jeg, hvor langt kan jeg strekke meg med den passive kjølinga som er på Asus A7N8X Deluxe/GD?  Jeg kjører nå 216 MHz FSB, og jeg vil opp så lang som stabiliteten vil nå!

Hvorfor tror du at folk kan svare på dette? Det eneste korrekte svaret du vil få er ved å prøve selv.

Ok, hvis du ikke akter å gi meg et svar, la være å poste i dette temaet...!

Lenke til kommentar
Ok, her er saken: Jeg har allerede svidd av et hovedkort, og nå lurer jeg, hvor langt kan jeg strekke meg med den passive kjølinga som er på Asus A7N8X Deluxe/GD?  Jeg kjører nå 216 MHz FSB, og jeg vil opp så lang som stabiliteten vil nå!

Hvorfor tror du at folk kan svare på dette? Det eneste korrekte svaret du vil få er ved å prøve selv.

Ok, hvis du ikke akter å gi meg et svar, la være å poste i dette temaet...!

Poenget min gode mann, er at det er KUN DU som har svaret.

Lenke til kommentar
saken var ikke stabiliteten (som det kanskje hørtes ut som) Men hvor langt jeg kunne sette opp FSB UTEN å drepe hovedkortet. Jeg har ingen planer i å modde kortet fysisk

Vel, da burde du kanskje ha formulert deg litt annerledes. Uansett, det skal mye til for å drepe et hovedkort, regner med at prosessoren din / ramen din stopper lenge før det er noen fare for hovedkortet. Som sagt, prøv deg frem, og pass på temperaturene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...