Gå til innhold

Macbook 2015


kjekset

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skal oppgradere MacBooken jeg har hatt siden 2012 da den begynner å slite etter mange timers bruk. Har forelsket meg i den nye Macbooken:

 

http://www.apple.com/no-edu/shop/buy-mac/macbook/s%C3%B8lv-256gb

 

Er det noen som har erfaring med den? Hvordan er tastaturet feks?

 

Jeg vet mange har god peiling på spesifikasjoner. Den leveres i to modeller. Vil det være stor forskjell fra den billigste til 14k til den dyreste som er 16k?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en sånn til datteren min og hun liker den svært godt. Hun bruker den til studier og skriver mye. Det tok bare noen minutter for henne å venne seg til det litt anderledes tastaturet, men nå syns hun det er bedre enn "gammeldags" tastatur...

 

Skjermen er fantastisk god, og størrelsen gjør at den er svært lett å være mobil med.

 

Det som skiller de to modellene er vel i hovedsak lagringsplass. Trenger du mye av det, så kjøp den dyreste.

Lenke til kommentar

Kjøpte en sånn til datteren min og hun liker den svært godt. Hun bruker den til studier og skriver mye. Det tok bare noen minutter for henne å venne seg til det litt anderledes tastaturet, men nå syns hun det er bedre enn "gammeldags" tastatur...

 

Skjermen er fantastisk god, og størrelsen gjør at den er svært lett å være mobil med.

 

Det som skiller de to modellene er vel i hovedsak lagringsplass. Trenger du mye av det, så kjøp den dyreste.

 

Takk for svar!

 

Hvordan løser hun det med lading og tilkobling med USB? Kjøpte du en USB-C-til-USB-adapter i tillegg? Hvordan takler hun evt. å bruke den - tungvint å bruke?

Lenke til kommentar

 

Kjøpte en sånn til datteren min og hun liker den svært godt. Hun bruker den til studier og skriver mye. Det tok bare noen minutter for henne å venne seg til det litt anderledes tastaturet, men nå syns hun det er bedre enn "gammeldags" tastatur...

Skjermen er fantastisk god, og størrelsen gjør at den er svært lett å være mobil med.

Det som skiller de to modellene er vel i hovedsak lagringsplass. Trenger du mye av det, så kjøp den dyreste.

 

Takk for svar!

 

Hvordan løser hun det med lading og tilkobling med USB? Kjøpte du en USB-C-til-USB-adapter i tillegg? Hvordan takler hun evt. å bruke den - tungvint å bruke?

Hun har ikke behov for å koble til flere kablede tilkoblinger samtidig. Jeg har tenkt litt på mitt eget bruksmønster også, og ser vel egentlig at jeg svært sjelden bruker mer enn en kablet tilkobling samtidig. Men har du behov for flere kabler samtidig tilkoblet så må du enten bruke et adapter eller kjøpe en annen maskin.

 

Vi har ikke noe adapter, har ikke behov for det.

 

Kona kjøpte nylig en MacBook Air fordi hun tror hun trenger flere kabler samtidig. Hun gjør nok ikke det...:-)

Endret av rogkas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...