SuperJan Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Hallo. I morgen (mandag) får jeg et PowerColor 9800PRO kort, og har også bestilt med ZM80CHP oh ZMOP1. Det jeg lurer på, er hvordan jeg skal montere det. Det følger garantert med instrukser, men siden jeg ikke bor i norge, og noen jeg kjenner skal på ferie ned hit, blir det vanskelig å returnere det, hvis det skjer no. See the point? Så det jeg lurer på, om noen har erfaringer med denne kjølern. Og håper de kan komme med gode tips sånn at jeg ikke gjør no gærlig. På forhånd takk, Jan-Sølve :-)
John Kr Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 (endret) Jeg leste i dag tidlig en lignende tråd, her var det linker til en installasjonsbeskrivelse. Der var en filmsnutt hvordan du monterer dette steg for steg. Du kan også gå inn på hjemmesiden til Zalman. Endret 16. november 2003 av John Kr
John Kr Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 (endret) Jeg fant linken.... http://www.ntcw.com/Merchant2/merchant.mv?...Code=HF-ZM80CHP Få høre hvordan det går. Endret 16. november 2003 av John Kr
Playmofetish Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Sjekk som sagt på hjemmesidene til Zalman, veldig god beskrivelse på DENNE linken. Ellers må du passe på å ha en god kjølepasta, f. eks. arctic silver 3 eller 5, eller noe lignende (ikke vanlig kjipt hvit guffe som følger med standardvifter og lignende.) Har samme skjermkort som deg, og har vurdert å skaffe samme kjøleløsning, så jeg er spent på hvordan du får det til! Gi tilbakemelding da!
SuperJan Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 Jepp, takk for svar! Svarer sannsynligvis i morra, hvis jeg husker det. Er spent selv, håper det funker greit. Jan-Sølve
SuperJan Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Hmm, har fått det til nå, og det ser ut til å funke greit. Det som var køddent, var å fjerne orginal kjøleren fra kortet. Men, jeg fikk det til etterhvert. Har ikke klokka eller no enda. Men, i noen spill, hakker det ganske bra enda. Skjønner ikke hvorfor. Bruker Catalyst 3.9. Call of Duty kjører helt fint med 16X AF og 4X AA, men f.eks i Street Legal Racing Redline, hakker det sinnsykt i bare 800x600, og ikke på fulle detaljer en gang. Har lagt inn patcher, men det ser ikke ut til å hjelpe. Noen tips? Jan-Sølve SW
ChalStye Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 redline funker fint til meg med 800x600 32 med alt på nesten max og jeg har samma gfx kort, det hakker bittelitt men det er kodinga av spillets skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå