Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Spansk fremføring Nivå II på 4 minutter - UTEN manus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal ha en spansk fremføring om ikke så lenge til, den skal vare i 4 minutter og vi har ikke lov til å ha med oss noe som helst form for manus. I hovedsak så er tema valgfritt, men læreren har anbefalt oss å tenke litt på tvers av Norge, Spania og Sør-Amerika. 

Jeg sliter veldig med å finne et tema som jeg kan finne nok informasjon om til 4 minutter. Er det noen av dere som har noen tips til hva jeg kan snakke om?  :hm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. 

Det er egentlig ikke så stressende. Dersom du snakker med rolig tempo, trenger du nødvendigvis ikke å finne veldig mye info om temaet. Godt (Interessant) innhold og variert språk er vel det viktigste. ;-)

Sammenligne Norge med et spansk talende land? Sammenligne kulturen er alltid spennende. Hvordan man hilser, mat, musikk, dans, sport etc. Mye å velge her. Ta noe du liker, og vil lære mer om. 

Skrevet

Hei. 

Det er egentlig ikke så stressende. Dersom du snakker med rolig tempo, trenger du nødvendigvis ikke å finne veldig mye info om temaet. Godt (Interessant) innhold og variert språk er vel det viktigste. ;-)

Sammenligne Norge med et spansk talende land? Sammenligne kulturen er alltid spennende. Hvordan man hilser, mat, musikk, dans, sport etc. Mye å velge her. Ta noe du liker, og vil lære mer om. 

Tusen takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...