Gå til innhold

Si opp Online ADSL fra Telenor


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er lov til og spørre/diskutere på www.gamer.no men jeg spør i allefall. Jeg har en Online ADSL 704kbit/s abonnent fra Telenor, problemet er bare det at jeg får ikke sagt det opp. Har lett igjennom alle sidene men finner det altså ikke. Da lurte jeg på om noen av dere har erfaring (sagt opp abonnentet sitt hos Telenor før) skal nemmelig bytte til en 3mbit linje fra nextgentel *grin*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å si opp mitt abbo på siden deres, men virket rimelig dårlig.

Etter 2 uker fikk jeg mail med url til samme plass hvor jeg var før for å si opp abonnentet. Måtte ringe osv for å få si opp abbo,et, men da hadde jeg jo allerede fått ny inet regning. Lang historie, mye styr, men fikk det sagt opp via tlf.

Man må vel møte opp personelig for å få sagt opp :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

telenor er på mange måter norges svar på microsoft, noen hater de fordi de har en grunn, andre hater de fordi de er telenor, slik kommer det alltid til å være.

sannheten er at telenor har sine feil,men de har samtidig stabil.

vil man ikke ha abo med gb kvote så bestiller man et av de mange andre aboene som man får uten kvote.

det eneste jeg misliker er når de ringer og maser om tilbudet med viss kvote i måneden og jeg forteller at jeg laster ned mer enn det i måneden så sier de: så du laster liksom ned mer enn 3000 mp3 i måneden?

"doh"

Lenke til kommentar

Får ikke ringt NGT i helgen'e å ikke til Telenor heller :(

Jeg har omtrent lett igjennom alle sidene til Telenor.no, online.no osv... (har lett i 2 timer ca) men har ikke funnet noe. Jeg vil gjerne få avbestilt jævelskapen i kveld, så vis noen kunne gitt meg en eksakt link ville jeg blitt veldig takknemmelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...