Gå til innhold

Logitech G25


spicedgold

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke G25 til å fungere på PS4. Jeg har lest at den ikke fungerer på PS4, men fant en artikkel som sa at det skulle komme en oppdatering som skulle fikse dette november ifjor. Er det noen som vet noe rundt dette, eller må man skaffe seg ett nytt ratt?

 

Har sett at det er en "dings" man kan kjøpe, men den gir visst en het håpløs "dødsone", så den er ikke aktuell.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke G25 til å fungere på PS4. Jeg har lest at den ikke fungerer på PS4, men fant en artikkel som sa at det skulle komme en oppdatering som skulle fikse dette november ifjor. Er det noen som vet noe rundt dette, eller må man skaffe seg ett nytt ratt?

 

Har sett at det er en "dings" man kan kjøpe, men den gir visst en het håpløs "dødsone", så den er ikke aktuell.

Hva er URLen til artikkelen?

Lenke til kommentar

Det er ikke og kommer ikke noe offisiell støtte for G25/G27 til PS4.

Men det er mulig å få det til å virke med en "hjemmelaget" hack som lurer playstation til å tro at det er et logitech G29, og dette visst med full force feedback støtte. Men det er ikke brukervennlig løsning så man må sette seg inn i det, link:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1125782

 

"Drive Club is really nice with a wheel. Finally I can play cockpit view. Force feedback is pretty damn good and there is no noticeable input lag."

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...