Redaksjonen. Skrevet 12. november 2015 Skrevet 12. november 2015 Telenor smykker seg med en test som er halvannet år gammel. Det har, for å si det mildt, rent mye vann under broen siden den gang.DEBATT: Nestbest i test?
Bjørn Amundsen Telenor Norge Skrevet 12. november 2015 Skrevet 12. november 2015 Det denne saken egentlig dreier seg om i min kommentar er at TeliaSonera bevist eller ubevist bruker en App som av en eller annen grunn gir konkurentene lavere hastighet . Benytt Oakla eller andre. Vi er dog enig i dekning er svært viktig og at kunden vinner. Mitt mål er selvsagt at Telenor skal oppleves best på dekning. TeliaSonera har nok et annet mål...Bjørn Amundsen Dekningsdirektør Telenor Norge.
Anbefalte innlegg