Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

forwarding av epost(hotmail)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg fekk shell (ikkje bensinstasjon) leverandøren min til å lage ein forwarding til ein annan e-post konto slik at eg får e-post på mobiltelefonen..:wink:

Fungerer fint..

No må eg bare få mail/mutt eller Pine til å lette dei 97 uleste e-postane fra shellet..(prøvde å få det til med mail/mutt på lørdag 23.feb/tidlig morgon søndag 24.feb uten hell..Får prøve Pine i løpet av veka.)

Har også ein @online.no konto men,siden av registrerte e-mail kontoen når dei hadde EFA (epost-for alle tilbudet)får eg ikkje forwarda e-posten uten å betale x-antall kroner i Telenor Internett abonement..Og det er uaktuelt..

Lenke til kommentar

hei, takk for svar.

 

men problemet er ikke løst for jeg har ikke problemer med å skaffe meg e-mail konto med forwarding (veldig greit når jeg kjører egen mailserver som kan brukes over WEB og over vanlig mail-leser)

 

jeg vil KUN bruke min egen epost server, så jeg kunne tenkt meg å forwarde alle hotmails til min nye adresse.(så slepper jeg å plage folk med at jeg har bytta e-post adresse).

 

ps: gratis e-post adresse uten konto-limit(Megabytes) fåes hos http://knutz.no-ip.com:3000 Adresse blir da: [email protected]

 

ha en strålende dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...