Gå til innhold

Mulig innloggings bug


Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Når jeg prøver å logge inn på tek.no, den sier velykket innlogging, men jeg blir ikke logget inn på Tek.no, kun diskusjon.no. det skjer uansett om jeg logger inn via tek.no, diskusjon.no. på gamer.no funker det å logge inn, men jeg må gjøre det i tilleg, det skjer ikke automatisk når jeg logger inn på en av de andre(husker ikke om det skjedde automatisk med gamer.no før)

 

 

og det er enten en bug eller en anen feil på en eller annen måte, det startet for ca. 1-2 uker siden.

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Oppdatering, når jeg logger inn på gamer.no, vil det stå at jeg er inlogget på både gamer.no og tek.no øverst på siden, men i steden for å vise navnet viser den kun eposten.

på komentarfelt viser den fortsatt at jeg må logge inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

fant ut at det var fordi jag hadde blokka tredjepart cookies, hvorfor teller det som en tredje part? og er det noen måte at den cookien er tilatt selv om andre trejepart cookies er  blocka?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Det fordi forumet lastes fra tek.no via script-tag og den prøver å hente/sette en cookie hos seg (på www.diskusjon.no).

Dette blir da en tredjepartcookie siden diskusjon.no ikke er samme domenet som tek.no.

Jeg tror du kan legge inn et unntak for diskusjon.no der du sier at du ikke vil ha tredjepartscookies så vil dette fungere.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...