Gå til innhold

29 år - ny pc - søker aktiv spillebuddy


Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg heter Marius. Etter å ha sittet med en kjip Ipad i en god stund nå, så har jeg endelig fått bestilt ny pc. Nå har jeg sittet farlig lenge ja, helt uten pc. JEG leter etter en masefjert eller en fjerthøne som har lyst til å bli med meg, ikke bare i un-boxingen av mitt nye barn, men også henge seg på og spille litt med meg. Jeg synes godt at det er greit at du liker call of duty, men selv har jeg spilt mest dayz, rust og ArmA. Hva jeg kommer til å spille nå når pc'n kommer, det vet jeg ikke. Har du aldri spilt EVE så kan du jævlig fort få overtalt meg til å bli med å spille EVE, men den kommentaren var mest bare for å påpeke antall timer jeg kommer til å bruke ved datamaskinen. Jeg kommer til å spille ganske mye. Noen som vil overraske meg positivt her, eller? Trivelig Sør-Trønder på 29 år jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Musikk gjør meg glad. Veldig glad. Så hvis du har som mål å få meg til å glise, så lik musikk. Ikke kom til meg å si du digger musikk og så sier du "Mumford and Sons" for da vet jeg mer om deg enn jeg vil vite. Greit at du liker dem, hehe, men da spiller vi heller data sammen enn å sitte og glise.

Endret av Wastass 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...