Gå til innhold

Rex kaninunge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supersøt kanin :)

 

Men beklager, jeg skal være profesjonell. Vi diskuterer ikke modellens utseende på bildekritikken, kun fremstillingen.

 

Bildet er godt komponert og motivet kommer godt frem takket være skarp fokus og bruk av liten dybdeskarphet. Mykt lys som passer godt til motivet. Flott med refleksjonen i øyet.

 

Det eneste jeg har å utsette er at bildet fremstår litt “flatt”. Tror en forsiktig økning av eksponeringen og kontrasten ville få frem detaljene på en enda bedre måte.

Lenke til kommentar

Supersøt kanin :)

 

Men beklager, jeg skal være profesjonell. Vi diskuterer ikke modellens utseende på bildekritikken, kun fremstillingen.

 

Bildet er godt komponert og motivet kommer godt frem takket være skarp fokus og bruk av liten dybdeskarphet. Mykt lys som passer godt til motivet. Flott med refleksjonen i øyet.

 

Det eneste jeg har å utsette er at bildet fremstår litt “flatt”. Tror en forsiktig økning av eksponeringen og kontrasten ville få frem detaljene på en enda bedre måte.

 

Tusind tak for en rigtig god beskrivelse eller uddybelse af mit kaninportræt her..ja jeg synes også der kunne være lidt mere gang i lyset...det skal jeg tænkte på næste gang. :-)

Lenke til kommentar

Flott komponert med kanin og grønnkål er det kanskje.

God kontrast mellom kanin og mat.

Men prikken over ien er speilingen i øyet.

Tipper du har henda fulle med 6 slike i huset.

 

Roar

 

Mange tak Roar for din fine beskrivelse her som altid..rart at nogen gider bruge lidt tid på ens billede med positivt og negativt ting man kunne gøre anderledes evt :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...