Gå til innhold

Naturens fyrverkeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda godt det bare var naturens luner.

Nevner at her ser jeg minst to ekstra smale panoramaversjoner til. Sikkert flere også men nevner først et kutt nedenfra og over det blå pluss vekk med mesteparten av det blå øverst også.

Deretter kuttes rett på oversiden av det rødoransje feltet på oversiden av det blå nede. Resten kan du finne sjøl ved for eksempel å beskjære i sidene og snu og vende på hele formatet eller mindre utsnitt.

 

Roar

Lenke til kommentar

Enda godt det bare var naturens luner.

Nevner at her ser jeg minst to ekstra smale panoramaversjoner til. Sikkert flere også men nevner først et kutt nedenfra og over det blå pluss vekk med mesteparten av det blå øverst også.

Deretter kuttes rett på oversiden av det rødoransje feltet på oversiden av det blå nede. Resten kan du finne sjøl ved for eksempel å beskjære i sidene og snu og vende på hele formatet eller mindre utsnitt.

 

Roar

 

Mange takk for gode tips Roar ! Jeg har prøvd diverse. Ble nok mest fortrolig med dette som bare er noe beskåret i bunnen.

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Spektakulære farger og skyformasjoner. Vanligvis er jeg enig i Roars forslag til kutt etc, men slik jeg ser det blir helheten best med det utsnittet du har valgt. For mye kutt dreper noe av det totale fargespill.

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Mange takk Ragnar ! Roar har som regel mange gode forslag om beskjæringer, men her er jeg mer enig med deg :)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...