Gå til innhold

ER BIOS'EN DIN DØD??????????


Gisle

Anbefalte innlegg

Fucka du opp BIOS'en under Flash'ing? Vel det gjorde jeg og! MEN! Å få noen i Norge til å rette opp min feil var ikke lett. Det dreide seg her om er hovedkort i fra AOpen. AOpen AP43. Greit nok er det er gammalt og er nermest for å regne som antikk, men har du en bil som er like gammelt som dette hovedkortet , ja da har du en brukbar bil. Nok om det. Problemet er at her i Norge YTER INGEN SKIKKELIG SERVICE LENGRE!!!! Forbanna dritsekker!På slutten føltes det som om jeg stanga hodet i betongen. Ikke en gang de som bygget PC-maskinen her i Norge i sin tid gadd bry seg! Jeg skal ikke nevne navn, bare si at det består av 3 bokastaver. Neida , "... dette var for gammalt og det vil koste deg 2000,- kroner, og da kan du likegodt kjøpe deg et nytt kort.." sa dem! Men jeg er overhode ikke interessert i å kjøpe meg et nytt kort! Jeg vil min første PC oppe å gå igjen, bare for nostalgien sin skyld! Og det må da for pokker finnes billigere alternativer! Joda, ganske riktig! Her på http://www.Hardware.no's forum fant jeg svaret. En eller annen anbefalte en annen igjen om noen svensker! På http://www.eksitdata.com/ . Jeg gjorde så ! Så hva de drev meg og fikk et godt intrykk. Jeg sendte dem en mail og nøye beskrivelse på BIOS-brikka. Og for dem skulle det gå an å Flashe BIOSE'n på nytt med AOpen sin *.bin fil! Som sakt så gjort , jeg sendte dem BIOSEN og fikk den tilbake i løpet av 5 dager , satte den i maskina og: WOW! Visst fae'n funka det!!!!!! Disse gutta vet hva de gjør. Og som dere sikkert der selv , prisen er upåklagelig. Og for å drive litt reklame for disse gutta, anbefaler jeg herved dem på det VARMESTE!!!!!

(Til lykke med EKSTRA GOD SERVICE: Micke! :smile:Heja Sverige!)

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Gisle på 2002-02-23 21:24 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Vet da det :grin:

Fokka opp min bios også :/

Har ett msi k7t turbo raid

 

Flash gikk til hel*** , fikk tilsendt en "backup bios" eller en extra bios om du vil fra eksit , funker helt toppers

Enig med deg...go sverige go.

 

ps: Ett sant hel*** å få noen i norge til å se på det/fixe bios

"send til msi holland fikk jeg til svar..."

 

/jan

Lenke til kommentar

Ja ikke sant? Nordmenn suuuuger bøffeltiss når det gjelder service! Dem aner ikke hva ordet betyr en gang. Tenk nu bare etter hvilket rykte Eksit Data får? Et GODT rykte for toppers og glimrende service, som gjør at folk kommer igjen og igjen til dem. Pluss at de oppnår akkurat det som foregår her: At andre anbefaler dem! Gratis reklame, med andre ord!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...