Gå til innhold

WaterChill?


Anbefalte innlegg

men hvordan klarer noen å ta av slangene på hydor pumpen uten å ødelegge den? slangen sitter bom fast nedi uansett om jeg presser ned ringen som liksom skal løsne den..

Dersom du har den gamle utgaven tror jeg pumpe og vanntank er limt sammen. I så fall står det i manualen din at disse ikke må separeres!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du monterte det, fulgte du bruksanvisningen til punkt og prikke???

Hvis du har montert de fjærene under kjøleblokka som er motstandsfjærer, så får du dårlig kontakt og tempen stiger.

 

Ta vekk fjærene under og du skal se tempen stiger...

 

Hvis du har fått settet med radiator uten hurtigkoblinger, så er denne også kjent for ikke å være verdens beste.. Monter radiatoren nærmest gulvet og sett heller på ett strømpebuksefilter så du ikke fyller maskinen med hybelfanter..

Skal vel kanskje være synker?? vil tro at tempen synker hvis du får bedre kontakt med core :roll:

Lenke til kommentar
Selv har jeg ca.30 grader ved idle og ca. 38 ved load, med viften på minimun... :woot:

Pen temperatur!

 

Hva har du satt vcore til?

Hva er romptemperatur?

Hvordan er radiator montert?

Har du L-20 eller L-30 pumpe?

VCore er 1.65V, romtemp er 20-21 grader, har L-20 pumpe.

Radiator er vel ikke akkurat montert...Jeg klarer ikke å montere radiator i kabinettet på en tilfredsstillende måte, så jeg kjører med sidedøren åpen og radiator står på høykant... :D

 

og ja...jeg skal kjøpe meg et kabinett som er mer praktisk, men det får vente til januar...(da kommer som kjent stipendet i et mer passende beløp :thumbs:

Lenke til kommentar
oppdaget jeg at radiatoren lakk som en sil

Fant du ut hvor i radiatoren lekasjen var?

 

Selv var jeg litt bekymret over monteringsskruene til radiatoren. De er litt for lange, og gjorde tydelig skade på de ytterste kanalene. Jeg har heldigvis ikke fått noen lekasje så langt.

Lekkasjen var ved rett under den ene skruehølet,skal reparere det GANSKE snart.... :yes:

Lenke til kommentar
VCore er 1.65V, romtemp er 20-21 grader
Radiator er vel ikke akkurat montert

Det forklarer saken :)

 

Har du sett om du kan montere radissen i taket på kabinettet ved siden av PSU? Eventuelt dersom du lar den øverste 5 1/4 brønnen stå tom?

 

Lekkasjen var ved rett under den ene skruehølet,skal reparere det GANSKE snart.... :yes:

 

Synes absolutt Asetek burde gjøre noe med disse skruene som er for lange. Det burde ikke være nødvendig for brukeren å passe på at medfølgende skruer ikke ødelegger radiatoren ved montering.

Endret av deviant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...