Gå til innhold

Trålaus DAC, NAD DAC2 eit godt val?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Problemet: Eg er ikkje nøgd med lydkvaliteten frå blant anna Netflix frå den bærbare pcen når den er kopla til stereoanlegget.

 

Årsak: Eg nyttar lydsignalet frå headsettutgangen på min bærbare Dell XPS 1645 til stereoanlegget som er består av to psb-høgtalarar og ein HK 970 forsterkar. Å nytta lydsignal frå det interne lydkortet via headsettutgangen til stereoanlegget er ikkje optimalt lydmessig..

 

Mogleg løysing: Ein måte å omgå det interne lydkortet er å nytta ein DAC via usb-porten såvidt eg har forstått. Viss det er mogleg hadde det vore kjekt om DAC også er trålaus. 

 

Eg har funne fram til denne DACen, NAD DAC2: https://www.hifiklubben.no/stereo/da-konverter/nad-dac2-da-konverter/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=alwayson&utm_content=NADDAC2GR

 

Spørsmål:

- Vil NAD DAC2 heva kvaliteten på lydavspelinga frå den bærbare pcen til eit høgare nivå enn eg har nå?

- Er det andre DACar som gjer ein betre jobb til ein rimligare penge?

 

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Problemet: Eg er ikkje nøgd med lydkvaliteten frå blant anna Netflix frå den bærbare pcen når den er kopla til stereoanlegget.

 

Årsak: Eg nyttar lydsignalet frå headsettutgangen på min bærbare Dell XPS 1645 til stereoanlegget som er består av to psb-høgtalarar og ein HK 970 forsterkar. Å nytta lydsignal frå det interne lydkortet via headsettutgangen til stereoanlegget er ikkje optimalt lydmessig..

 

Mogleg løysing: Ein måte å omgå det interne lydkortet er å nytta ein DAC via usb-porten såvidt eg har forstått. Viss det er mogleg hadde det vore kjekt om DAC også er trålaus. 

 

Eg har funne fram til denne DACen, NAD DAC2: https://www.hifiklubben.no/stereo/da-konverter/nad-dac2-da-konverter/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=alwayson&utm_content=NADDAC2GR

 

Spørsmål:

- Vil NAD DAC2 heva kvaliteten på lydavspelinga frå den bærbare pcen til eit høgare nivå enn eg har nå?

- Er det andre DACar som gjer ein betre jobb til ein rimligare penge?

 

Mvh

Thomas

 

Svaret er med stor sikkerhet "Ja" på begge spørsmål.

Men det kommer nok et nytt spørsmål: Vil forskjellen være stor nok til at du merker det i din stue, med ditt anlegg og med dine lyttevaner og preferanser? Det blir ikke nødvendigvis like selvsagt.

Det finnes mange rimeligere DACer enn Nad. Bestiller du fra Kina har du svært mange å velge i, med en lydkvalitet du ikke kan skille fra Naden. Med litt leting dukker det vel opp en og annen trådløs også. Noen alternativer finner du her, med test: http://www.audiostream.com/category/networking-wifi-reviews

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...