Gå til innhold

Folk som ringer meg sendes direkte til telefonsvar


lunikz

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at folk som ringer meg sendes direkte til telefonsvar, uten at det ringer på min mobil. Det rare er at dette skjer bare av og til.

 

Noen ganger får jeg en melding som sier at jeg ble oppringt fra tlf.nr og at det ikke ble lagt igjen beskjed.

 

Viderekobling er avslått på mobilen og jeg har vanligvis bra signal når det skjer.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Er det mobilen eller operatøren sin feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være feil på telefon, sim-kort, feil hos operatør, og selv om 4G signalet kan være godt der du er, er det ikke sikkert 2G og 3G signalene, som samtaler går over, er like gode. Må man nesten bare prøve og gjøre diverse endringer for å forsøke luke ut problemet. Hadde startet med nytt sim-kort, spesielt om det er gammelt, har du en 4G telefon kan du forsøke slå av 4G for å se om signalet blir mer stabilt osv. 

 

Hvilken telefon og operatør bruker du?

Lenke til kommentar

Kan være feil på telefon, sim-kort, feil hos operatør, og selv om 4G signalet kan være godt der du er, er det ikke sikkert 2G og 3G signalene, som samtaler går over, er like gode. Må man nesten bare prøve og gjøre diverse endringer for å forsøke luke ut problemet. Hadde startet med nytt sim-kort, spesielt om det er gammelt, har du en 4G telefon kan du forsøke slå av 4G for å se om signalet blir mer stabilt osv. 

 

Hvilken telefon og operatør bruker du?

Takk for svar! Bruker Sony Xperia Z1 Compact. Vanligvis sentralt i Bergen.

Har forsøkt kodene ##002# og ##21# nå for å forsøke å slå av alle viderekoblinger igjen.

Men, hvis problemet vedvarer så kan jeg forsøke med nytt SIM-kort som du foreslår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...