Gå til innhold

Plassen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje hadde herligheten gjort seg bedre nedenfra i en annen vinkel for i V1 ser det vel ut som et eller annet industribygg.

Kanskje bommer jeg, men tanker om en beskjæring så venstre ramme skjærer inne i marmoren så diagonalen går ut på ramma framfor å stoppe i løse lufta.

V2 med utsikt utover byen fra "dansegølvet" gir nok et mye bedre uttrykk. Hvem vet - kanskje er det slik det er ment også?

Hvem vet - kanskje blir det her oppe Moldejazzen 2016 får sin storstue? Hvis været holder vel og merke.

 

Roar

Lenke til kommentar

Kanskje hadde herligheten gjort seg bedre nedenfra i en annen vinkel for i V1 ser det vel ut som et eller annet industribygg.

Kanskje bommer jeg, men tanker om en beskjæring så venstre ramme skjærer inne i marmoren så diagonalen går ut på ramma framfor å stoppe i løse lufta.

V2 med utsikt utover byen fra "dansegølvet" gir nok et mye bedre uttrykk. Hvem vet - kanskje er det slik det er ment også?

Hvem vet - kanskje blir det her oppe Moldejazzen 2016 får sin storstue? Hvis været holder vel og merke.

 

Roar

 

Takker, Roar! :)

Skjønner hva du mener her, ja. Har jo hatt tidligere postinger fra andre vinkler, og det kommer nok flere..., om ikke så brått... ;)

Lenke til kommentar

Blir vel en god del jazz der inne etterhvert, og mer enn vanlig for våre kulturhus.

Synd det ikke ligger til fritt nede ved sjøen, slik man etterstreber i byer langs kysten.

Danner meg foreløpig eget bilde av hvordan det ser ut inne. Kanskje kommer du tilbake med bilder derfra?

Det lille som synes her, ser flott ut.

 

Takker, Trond Olav! :)

Ja, det er nok flere som skulle ønsket plassering i sjøkanten...

Kommer nok flere bilder, om ikke så brått.... ;)

Lenke til kommentar

Var i Molde og tok noen bilder av det flotte kulturhuset, men fant ikke god nok vinkel og uttrykk i bildene mine.

Dine bilder her er mye bedre og du får en velfortjent positiv kommentar fra meg. V1 med spennende utsnitt og linjer, V2 med fin utsikt over store deler av byen.

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Takker, Ragnar! :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...