Gå til innhold

Vifte stopper på EVGA Supernova 750 G2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så jævelig irriterende ettersom det er helt ny pc som jeg har lyst til å bruke fremover. Kontaktet netonnet og de ville ha den på service. For meg virker det helt idiotisk når det står at det er ingen serviceable parts på enheten. De kan jo heller sende meg en ny. Noen som har erfaringer med netonnet på dette området?

Kan jeg kreve at dem bare sender meg en ny?

 

 

Den virker hvis jeg rister den lett, så spinner viften som den skall men dette er jo ikke til å stole på. Virker som det er noe som blokker den i å spinne da det er et veldig mekanisk klikk.

 

Akkurat for øyeblikket spinner den som den skal så jeg vet ikke hvordan jeg kan fremprovosere feilen igjen. Det har skjedd to ganger allerede på 6-10 oppstarter så jeg tørr ikke la den stå så lenge jeg ikke er der.

Lenke til kommentar

EVGA har Corsair level support. Snakker du med de, sender de deg en ny strømforsyning på forhånd og du sender din etter at du har fått fra dem. Du kan jo høre med den, men er også stor sjanse for at de ikke gidder å styre med det og bare sender deg en helt ny strømforsyning.

 

Netonnet kundeservice er noe av det verste jeg har vært borti.. Handler bare på komplett uansett om jeg sparer par hundre lapper her og der

Lenke til kommentar

Hei

Ja, var i kontakt med EVGA de virket veldig hyggelige. Nå har jeg lagt ballen litt død siden problemet har ikke oppstått på over en uke og jeg klarer ikke tvinge den frem heller. Tviler på gud gjør underverker på powersupplies, men kan neste virke sånn nå hehe.

Så jeg avventer saken litt å ser om det oppstår igjen. Pcen min foreløpig drar ikke 750 watt heller så hvis det skulle oppstå noe så koker den vel ikke helt før jeg legger merke til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...