Gå til innhold

Nyttårsaften i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten har planer om å reise til London i romjula og feire nyttårsaften der. Har ikke bestilt hotell, fly eller noe som helst. Det eneste jeg har er billetter til United - Chelsea 28. desember som julegave til han (som han selvsagt ikke vet noe om enda). Planen er derfor å reise tidlig 28.desember og hjem 1. januar. Vi er begge studenter, så vi har et par krav.

- Billig og sentralt hotell. Ikke noe shabby greier, men ok standard (skal tross alt ikke vere på hotellrommet så mye). Dette synes jeg er vanskeligst å finne. Har leitet litt rundt, og vil ha noe der vi har muligheten til å gå til f.eks. Big Ben, London Eye e.l.

- Hvor er det best å være på nyttårsaften? Både dag/ettermiddag/kveld. Vil få med oss fyrverkeri og greier, men har ikke lyst å føle at vi står på en One Direction konsert og blir most i mengden, og må vente flere timer i kø. Å komme litt opp i høgden der det ikke er så altfor folksomt, hvor man kan se litt ut over byen kan være et alternativ.

- Om vi ikke blir ute å ser, hvilke uteplasser å greie å være på når vi teller ned? 

- En grei restaurant å spise middag på på kvelden/ettermiddagen?

Ellers tar vi imot alle tips vi kan få! Har vært i London én gang for lenge siden, så er ganske "noob" når det kommer til byen.

Håper på mange svar og tips!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 10 år siden jeg sist var i london, men å bo veldig sentralt er igrunnen ikke så veldig viktig.

Undergrunnen dekker opp veldig mye gåing frem og tilbake for å komme seg noen plass.

Bodde også på et apartment hotel, betalte ikke selv, men siden det er såpass lenge siden er det vel ikke noen vits å nevne det :p

Skrevet

Så lenge vi får et hotell i nærheten av der vi har tenkt å tilbringe nyttårsaften så er kanskje beliggenheten ikke så viktig. Kjedelig stå i kø, vente og kanskje få både middag og raketter utsatt.

Skrevet

Tror at hoteller i london sentrum kan være dyrt i forhold til når dere skal dit og at dere begge er studenter :)

Men tror man heller kommer langt med litt planlegging.

Er igrunnen bare en ting man kan gjøre, og det er å sjekke flere hotellnettsteder på et tidlig stadie så løser deg seg nok, gjerne at prisene endrer seg drastisk for hver dag også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...