Gå til innhold

Noen andre CS veteraner her inne?


Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er en gjeng kompiser som har begynt å spille endel CS GO etter ca 10 års pause..

Men, vi er skjelden fult lag.. Så søker da flere spillere som er på samme alder som oss (27-45)..

Helst fra Bergens området, men det er ikke viktig.

Vi ranker fra Nova 4 til DMG. Men har erfaring fra Beta versjonene, og spillte aktivt i 1.3 til 1.5..

 

Spiller somregel fra 21-24 om kvelden.

 

Vi er småbarnsforeldre hele gjengen, så ingen sutring om en plutselig må gå AFK for å finne en smokk, eller skremme monstre vekk fra under sengen :)

Endret av SjuterN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Dette kom jeg tilfeldig inn på gjennom et google søk etter norske callouts for CSGO mapene  :rofl:

 

Jeg er riktig nok 26 år gammel, og fra Stord opprinnelig, men bor i Os. Også far til ei lita jente, så her er det noe AFK i vente.

 

Jeg spilte aktivt i 1.5 og 1.6 mer enn det som var sunt, og lurket etter mixer og 5on5s på mIRC i mine yngre dager. Og nå har jeg jammen installert CSGO også. Så kunne gjerne tenke meg å bli med på moroa!  :)

 

Selv er jeg DMG akuratt nå, men jeg har ikke spilt mer enn 9-10 competetive matcher totalt. Men har mye erfaring fra tiligere, og disse gamle kunstene er ikke helt glemt..

 

Bare ta kontakt om dere er interessert, så snakkes vi plutselig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...