Gå til innhold

LG lanserer sitt kraftigste nettbrett hittil


Anbefalte innlegg

 

du sier at du liker å ha med deg en liten og tynn enhet og er villig til å få mindre batteritid pga dette og rettferdiggjør det med at du kan ta med deg ett eksternt batteri? det ga ikke litt mening engang. En powerbank og en iphone er jo vesentlig mye mer å drasse på enn en telefon som en ett par mm tjukkere? smh...

 

95% av tiden har du en tynn mobil, og når du er på en reise og trenger ekstra batteri kan du ta med deg en power bank.

Bedre å designe mobilen for det du bruker den mest til, enn å designe den for å takle alle unntakstilfeller. Fordi du kan ikke designe den for alle unntakstilfeller og fortsatt han en mobil som er et godt valg for vanlig bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du sier at du liker å ha med deg en liten og tynn enhet og er villig til å få mindre batteritid pga dette og rettferdiggjør det med at du kan ta med deg ett eksternt batteri? det ga ikke litt mening engang. En powerbank og en iphone er jo vesentlig mye mer å drasse på enn en telefon som en ett par mm tjukkere? smh...

 

 

Jepp, det sier jeg. Som mrdalesen sier kan jeg da 99% av tiden ha med meg en liten og tynn telefon og slippe å bære på et tykt innebygget batteri jeg ikke trenger. 

 

Jeg kjører heller ikke rundt i varebil hele tiden fordi jeg en gang i året skal frakte noe stort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...