Gå til innhold

Spørsmål ogbefalelser


Kizzaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du kjøper et skjermkort som tar to plasser, så plasseres det som vanlig i AGP sporet. Men det PCI sporet som står ved siden av kan du ikke brruke til noe, det ville da ha stått i veien. Alle de andre PCI sporene dine kan du fortsatt bruke.

 

Når det gjelder anbefaling, så hadde det vært fint om du opplyste hav du skal bruke PC en til, hvilke spill osv. Det hadde også hjulpet om du opplyste hva slags andre komponenter du har, som CPU, hovedkort osv. Det hjelper jo som kjent lite å plugge i et Radeon 9800Pro i en AMD Duron 750MHz...

 

Men for den prisen du antyder, så får du en godt Radeon 9800non-pro eller faktisk et 9800Pro kort også.

Lenke til kommentar
Hvis du kjøper et skjermkort som tar to plasser, så plasseres det som vanlig i AGP sporet. Men det PCI sporet som står ved siden av kan du ikke brruke til noe, det ville da ha stått i veien. Alle de andre PCI sporene dine kan du fortsatt bruke.

 

Når det gjelder anbefaling, så hadde det vært fint om du opplyste hav du skal bruke PC en til, hvilke spill osv. Det hadde også hjulpet om du opplyste hva slags andre komponenter du har, som CPU, hovedkort osv. Det hjelper jo som kjent lite å plugge i et Radeon 9800Pro i en AMD Duron 750MHz...

 

Men for den prisen du antyder, så får du en godt Radeon 9800non-pro eller faktisk et 9800Pro kort også.

Jeg har faktisk en duron 600@900 og den klarer seg helt ok i max pain 2, jedi academy osv.. når jeg fikk satt inn radeon 9600 kort på den. (den hadde gf2 Mx400 før) Men klarer seff. ikke noe hig detail da.

Lenke til kommentar
Men spørsmål om pc'en, jeg skal få meg en 64 bits amd prosessor, trolig 3200+.

64-bits amd kan kun fåes i XP3200 utgave og det er vel heller mer enn trolig at du kommer med en skrytepost som du ikke har dekning på (eller minste peiling om hva du snakker om).

 

So KIZZAZ!

 

Se del 2 av verdens dummeste dataspørsmål: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=168224&hl=

 

Kansje den klassifiserer seg for nominasjon til "hva er det dummeste dataspørsmålet du har hørt"-prisen!

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...