Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ruglete rundt penishodet


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 14 år gammel gutt som i det siste året har jeg lagt merke til at jeg har noen lyse små prikker/ruglete rundt penishodet. Jeg har prøvd å fjerne de men de begynner bare å blø. De blir de er veldig små, ca. 1 mm. De er ikke ømme/såre eller noe sånt.. Det er flest av de på sidene med har 2 ved urinåpningen. Jeg har lett søkt litt rundt på nettet etter vanlige kjønnssykdommer men ingen stemmer etter min beskrivelse. Jeg har ikke fortalt det til foreldrene mine fordi jeg synes det er for flaut?

 

Anonymous poster hash: bc298...e41

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er en 14 år gammel gutt som i det siste året har jeg lagt merke til at jeg har noen lyse små prikker/ruglete rundt penishodet. Jeg har prøvd å fjerne de men de begynner bare å blø. De blir de er veldig små, ca. 1 mm. De er ikke ømme/såre eller noe sånt.. Det er flest av de på sidene med har 2 ved urinåpningen. Jeg har lett søkt litt rundt på nettet etter vanlige kjønnssykdommer men ingen stemmer etter min beskrivelse. Jeg har ikke fortalt det til foreldrene mine fordi jeg synes det er for flaut

 

Anonymous poster hash: bc298...e41

Det er i fra gamle dager. Det var pigger som skar opp kvinnen innvending for å hjelpe  i gang befruktningen. Kattene har det fremdeles, søk opp penishodet til en hannkatt så ser du den er full av pigger. Det er derfor hunnkatter hater å ha sex. Ta det med ro, da sex i følge menneske kvinner er ganske godt.

Lenke til kommentar

Høres ut som talgkjertler. Det er helt naturlig og du trenger ikke å gjøre noe med det. (Edit: Ops, too slow.)

 

Vil også legge til at når du har spørsmål rundt kropp og seksualitet, eller andre ting du synes det er vanskelig å snakke med foreldrene dine om, er Helsestasjon for ungdom et fint sted å gå til. All personell du møter der har taushetsplikt.  :)

Endret av trekkoppfugl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...