Gå til innhold

Kjøpte jeans /bukser fra Jack and Jones, ser helt jævlig ut allerede (bilde)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte busser fra Jack and Jones, da det var sånn salg hvor man kunne ta to for 500. Vanligvis kjøper jeg ikke bukser med mindre de er skikkelig billige, men tok sjansen denne gang.

Nå, etter to dagers bruk av den ene buksen, er det kommet masse hvite fnugg og hår på den. Den er blitt litt sånn 'skitten'. Det går bort delvis hvis jeg tar vann på, men kommer tilbake. Hva skal jeg gjøre?

 

post-203270-0-90810900-1438926165_thumb.jpg

post-203270-0-60907400-1438926266_thumb.jpgpost-203270-0-27449500-1438926297_thumb.jpgpost-203270-0-21197500-1438926337_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vaske de? Ikke sitte i en sofa som smitter av? Ikke ha krøllete hvite dyr på fanget?

Har ikke dyr. Har ikke brukt dem hjemme, men på jobb, sitter da på stol.

 

Hørt at man ikke skal vaske bukser/jeans på lenge, og hvis jeg allerede må vaske dem, må det være lite kvaslitet i disse.

Lenke til kommentar

Kvalitet på buksa har jo ikke noe å gjøre med hvor ofte de må vaskes. Hvis du ruller i gjørme med en buse til 10.000,- blir den like møkkete som en bukse til hundrelappen.

 

Vask de på vranga en gang eller to i mnd, eller heng de til lufting i et par dager når du bruker en annen bukse. Hvis du skal være helt sikker på å ta knekken på bakterier, fryser du de ned i en plastpose en ukes tid.

 

 

Hvis du bare vil kvitte deg med litt krøllete hår og løse tråder, ruller du de med en klesrulle.

 

Er de HELT nye, blir de ikke bra før de har vært i vaskemaskinen en gang eller to.

 

OG, ikke bruk tøymykner når du vasker de, og ta de gjerne på når de er litt fuktige for å gi de den ultimate passformen. Da er det greit å ikke sitte på lyse møbler, i tilfelle de smitter av i farge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...