Gå til innhold

centrino + radeon 9600


Elezentros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IBM T41p kommer med P-M 1.7, 1GB PC2700 RAM og ATI 9600 mobile 128MB. Fant et datablad på IBM sine sider som beskrev den :)

 

I tillegg har den 7200rpm 60GB disk, 10/100/1000 Intel LAN og 802.11a/b/g WLAN brikke.

 

Bare synd den koster alt for mye...

hmm, høres ut som en perfekt pc :D Synd ikke Ibm prioriterer privat markedet. Da prisene de opererer med ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Lenke til kommentar

Ut ifra det databladet jeg så hadde den en GL M10 chip fra ATI, antok dette var r9600 mobile.

 

Prisen på maskinen blir garantert over 40k. Den maskinen jeg knatter på nå kostet veiledende 40k. Heldigvis for meg finnes det gode avtaler slik at IBM kommer på et "normalt" prisnivå.

 

Skulle ønske IBM senket seg ned til likt prisnivå som andre leverandører. Er jo mange herligheter fra IBM om dagen. X31 med 1.6GHz P-M og 802.11a/b/g WLAN, i tillegg til denne T41p som er på vei.

Lenke til kommentar
IBM T41p kommer med P-M 1.7, 1GB PC2700 RAM og ATI 9600 mobile 128MB. Fant et datablad på IBM sine sider som beskrev den :)

 

I tillegg har den 7200rpm 60GB disk, 10/100/1000 Intel LAN og 802.11a/b/g WLAN brikke.

 

Bare synd den koster alt for mye...

Kommer ikke T41p med en FireGL-chip? I så fall blir det vel en voldsom skuffelse for den delen av bedriftsmarkedet som kjøper slike (de som gjerne vil ha support på AutoCAD og sånt).

Lenke til kommentar
Ut ifra det databladet jeg så hadde den en GL M10 chip fra ATI, antok dette var r9600 mobile.

 

Prisen på maskinen blir garantert over 40k. Den maskinen jeg knatter på nå kostet veiledende 40k. Heldigvis for meg finnes det gode avtaler slik at IBM kommer på et "normalt" prisnivå.

 

Skulle ønske IBM senket seg ned til likt prisnivå som andre leverandører. Er jo mange herligheter fra IBM om dagen. X31 med 1.6GHz P-M og 802.11a/b/g WLAN, i tillegg til denne T41p som er på vei.

Nei, er wks-utgaven av Radeon 9600. Tilbyr forøvrig minst like god ytelse i spill da, så sånnsett er det greit...

 

Men jeg tviler på at jeg gidder å bytte ut min T40p med en sånn likevel :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...