Rune69 Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Kjører Office 2000 i arbeidsgruppe. Nå skal jeg installere flere e-postkontoer på hver bruker. Det går greit over Tjenester osv. Men hvordan klarer jeg å bestemme hvilken e-postadresse det skal sendes fra og hvilken e-postadresse som skal være standard?
trn100 Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 MS Outlook - Verktøy - Kontoer. Velg e-postkonto og klikk Bruk som standard?!
Rune69 Skrevet 11. november 2003 Forfatter Skrevet 11. november 2003 Da tror jeg ikke du er kjent med bruk av Outlook 2000 i arbeidsgruppe. Dette alternativet eksisterer ikke. Opprettelse av e-poster skjer gjennom Verktøy --> Tjenester. Det går greit, men når man skal sende e-post er det (såvidt jeg kan se) intet alternativ for å bestemme hvilken adresse det skal sendes fra. Vanlig Outlook (som da bruker BARE INTERNETT) kan jo bare veksle gjennom "Alternativer"-knappen som finnes på verktøylinja når man skriver e-post.
trn100 Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Nei, må nok innrømme at jeg ikke har testet det, derav spørsmålstegnet... Slik du beskriver det kan imidlertid kanskje ulike profiler funke, som i Exchange? Finnes en annen tråd om profiler her... Man kan enten velge profil fra innloggingen i Win eller slik at Outlook spør om hvilken profil som skal brukes ved oppstart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå