Gå til innhold

Musen disconnecter vist jeg rører usb'en på musa.


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en dyr laptop. Også har jeg 2 gaming muser liggende. Musen er Steelseries Sensei Pro Laser Gaming Mouse.

 

Men så har det seg sånn at den ene musen som jeg har liggende er slitt siden jeg ikke har brukt den på musematte, utenom det så fungerer den smertefritt.

 

Den andre musa føles mye bedre og glattere når jeg beveger den. Men vist jeg rører litt i usb'en eller slår litt på pcen så disconnecter musa. Har også opplevd at maskinen har slått seg av, men vet ikke om det har noe med musa og gjør.

 

Det store spørsmålet er det trygt bruke musa på laptopen uten at den ryker med musa. Og så lenge jeg ikke rører usben så disconnecter ikke musa. :)

 

Burde jeg bruke den slitte musa og vente med og kjøpe ny mus. Eller er det trygt og bruke den beste, uansett om usb problemet.

 

Har ikke noe problem med musa med mindre jeg er borti usben eller dunker litt i pcen :)

Endret av Turbo300
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har altså en mus som virker bra, men USB'en/ledningen er ødelagt. 

Så har du en annen mus som virker litt dårligere, men USB'en/ledningen er fin. 

 

Jeg foreslår at du bruker den musen der ledningen ikke er ødelagt, men hvis du må bruke den aktivt til f.eks. FPS-spill så bør du nok kjøpe en ny.

 

Og ikke slå PC'en din. Den har ikke gjort noe galt. Stakkars PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har altså en mus som virker bra, men USB'en/ledningen er ødelagt.

Så har du en annen mus som virker litt dårligere, men USB'en/ledningen er fin.

 

Jeg foreslår at du bruker den musen der ledningen ikke er ødelagt, men hvis du må bruke den aktivt til f.eks. FPS-spill så bør du nok kjøpe en ny.

 

Og ikke slå PC'en din. Den har ikke gjort noe galt. Stakkars PC.

nei, nei bare dunka litt borti den for og se om musa disconnecta. Så lenge jeg er forsiktig og ikke rører USB ledningen så skjer ingenting. Men ja må nok kjøpe ny mus, takk for svar :) Endret av Turbo300
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...