Gå til innhold

En gråblå hverdag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Svein :thumbup:

En grå vardag kan også bli et fint miljøbilde  :) Begynte med slikt vær ner jeg kjørte til sykehuset i Stokmarknes ved 0915 tia, men ner jeg skulle dra hjem prøvde sola at se gjenom skyerne :) Har vært en grå og kald sommer så finværet kommer sikkert ner jeg begynner att jobbe igjen den 3 august ;) Hva sier du om mine tanker der :hmm:?

 

 

 

Med vennlig hilsen

Leif :)

Lenke til kommentar

Godt utsnitt og en behagelig, om noe melankolsk, fargepalett. En flott illustrasjon på den typiske norske sommeren.

 

L1 var forresten et flott kamera når det kom ut i 2006 og det ser ut som at det fortsatt kan levere gode resultater i gode hender :) Som et forslag ville jeg kanskje valgt en mindre blender for å få objektivet på det skarpeste.

Lenke til kommentar

Dette ble jo et flott resultat fra det gamle kamera ditt.Til syvende og sist så er det jo den som står bak kamera som skaper bildene. Det er en nydelig skyformasjon, fjellene kommer veldig godt fram (helt sikkert skarp luft) og det er en fin beskjæring av bildet. Lekkert

Mvh Torbjørn

 

Takker, Torbjørn! :)
Lenke til kommentar

Hei Svein :thumbup:

En grå vardag kan også bli et fint miljøbilde  :) Begynte med slikt vær ner jeg kjørte til sykehuset i Stokmarknes ved 0915 tia, men ner jeg skulle dra hjem prøvde sola at se gjenom skyerne :) Har vært en grå og kald sommer så finværet kommer sikkert ner jeg begynner att jobbe igjen den 3 august ;) Hva sier du om mine tanker der :hmm:?

 

 

 

Med vennlig hilsen

Leif :)

 

Takker, Leif! Stemmer, nok det, ja! Finværet kommer først i august... ;)
Lenke til kommentar

Godt utsnitt og en behagelig, om noe melankolsk, fargepalett. En flott illustrasjon på den typiske norske sommeren.

 

L1 var forresten et flott kamera når det kom ut i 2006 og det ser ut som at det fortsatt kan levere gode resultater i gode hender :) Som et forslag ville jeg kanskje valgt en mindre blender for å få objektivet på det skarpeste.

 

Takker, Mikael! Har nok noe for seg, det med blendervalget, ja... ;)
Lenke til kommentar

Hvis du vil ha et skikkelig dybdesug her fjerner du all klar himmel over skyen hvilket vil si noe sånt som den øverste tredjedelen.

Grunnen er at klar himmel over skyene ofte dreper dybden i et bilde.

Scroll opp, dekk til og vurder selv.

Jeg følta at blikket da ble mer dratt innover i bildet.

 

Roar

 

Takker, Roar! Ser hva du tenker på, ja... ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...