Gå til innhold

Hjelp til å velge en multifunksjonsskriver


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trenger hjelp til å velge en multifunksjonsskriver. Det holder med en enkel som skriver ut og scanner inn, kanskje også kopierer, men det kan sløyfes om det drar opp prisen av den grunn. Har bare en pc i huset så nettverksopplegg er heller ikke nødvendig om det bidrar til å holde prisen nede. Den vil ikke bli brukt mye så kanskje blekket tørker og man burde gå for laser?

 

mvh

 

Roger

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laser er best til svart hvitt, denne er ganske billig

 

Hvis den brukes sjelden så ville jeg gått for den, du kan stort sett bare gi tonerkassetten en god risting så "funker den igjen".

 

Ellers så er det bare til å ta den billigste hvis du velger blekk.

 

Blekkpatroner er veldig dyrt så hvis de tørker så må du ut med en del kronasjer. Dysene kan også bli tette. Det er faktisk billigere å kjøpe en ny skriver når blekket blir slutt i mange tilfeller :D

 

Edit; teb slo meg med ristetipset :)

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Laser er best til svart hvitt, denne er ganske billig

 

Hvis den brukes sjelden så ville jeg gått for den, du kan stort sett bare gi tonerkassetten en god risting så "funker den igjen".

 

Ellers så er det bare til å ta den billigste hvis du velger blekk.

 

Blekkpatroner er veldig dyrt så hvis de tørker så må du ut med en del kronasjer. Dysene kan også bli tette. Det er faktisk billigere å kjøpe en ny skriver når blekket blir slutt i mange tilfeller :D

 

Edit; teb slo meg med ristetipset :)

 

Tusen takk for tipsene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...