Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en skriver for fotoutskrift.

 

Har kikket litt på Canon Selphy CP910, men kan jo også være jeg får bruk for A4. Ser også at denne "kun" har 300dpi(Som regel er det nok i forhold til hva øyet kan se, men vanlige skrivere har jo 4800-9600dpi(For hele arket?)!?)

 

Jeg har en Epson R360 som jeg egentlig har vært veldig fornøyd med, men den tålte ikke å bli satt vekk for en lengre tid (1-1,5år)... Ingen tegn til liv.

 

Ser også at det er kommet skrivere med "oil dye" som ikke gjør papiret blaut eller at fargene blander seg. Det skal også skrive ut bredere/raskere, men er ikke best når det kommer til foto(Uten at jeg finner noen sammenligning)

 

Så kan det jo også være greit med skanning, men dette har jeg tilgang til hos andre så det er ikke et must. 

 

Så en grei printer i prisklassen 1000-1500 som ikke er alt for dyr ved utskrift/skift av toner(XL/XXL?). Gjerne Epson/Canon da jeg har ekstremt dårlig erfaring med HP skrivere(Spesielt drivere)

 

Jeg har fargelaser så skriveren kommer til å kun bli brukt til foto! Noen som har noen gode tips?

Endret av --CAINe--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...