Gå til innhold

imovie-problemer


Anbefalte innlegg

Har lastet ned ny versjon av imovie på min imac.  Nå har jeg laget en film, og skulle eksportere den, slik jeg har gjort tidligere i gammel versjon, men det gikk ikke.  Jeg fikk følgende beskjed:  Dette objektet kan ikke deles så lenge det fortsatt har referanser til medier på kameraet.

 

Jeg aner ikke hva dette betyr, og skulle gjerne visst hva jeg må gjøre for å kunne gå dele.  Jeg lastet ned filmsnuttene fra minnekort som ble brukt i kamera.  Da jeg tok det ut, forsvant en del av bakgrunnen fra den siden jeg jobber på, men filmen er fremdeles hel i "teater".  Likevel får jeg ikke lagret den noe annet sted eller eksportert den.  Noen som kan hjelpe?

 

Jeg trenger filmen til en nettside for et hjelpeprosjekt.

 

Takk for hjelpen på forhånd!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...virker som den prøver og hente filmklippet fra minnekortet igjen. 

Hva om du kopierer filmklippene over fra minnekortet til egen mappe, så importerer fra selve mappen og ikke direkte fra minnekortet?

Premiere Elements gir ikke anledning til å "behandle" elementer direkte fra minnekort i videoenhet. Filene må først kopieres til lokal disk...

Lenke til kommentar

 

...virker som den prøver og hente filmklippet fra minnekortet igjen. 

Hva om du kopierer filmklippene over fra minnekortet til egen mappe, så importerer fra selve mappen og ikke direkte fra minnekortet?

Premiere Elements gir ikke anledning til å "behandle" elementer direkte fra minnekort i videoenhet...

 

ok trodde dette var snakk om imovie

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...