Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Toyota Avensis 2011 stasjonsvogn med navi, støtte for A2DP?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

Som dere ser i tittelen lurer jeg på om Avensisen har støtte for A2DP? Det er også mer kjent som streaming av musikk via BT fra mobil til stereo i bil, sånn jeg forstår det. Prøvde å lete litt rundt, men finner ingen svar. Finner bare at den kan kobles til som telefon, så tror vel selv at det ikke funker. 

 

Finnes det noen andre måter å koble til trådløs via BT, leste noe om å installere "head unit" eller noe sånt. Noen som kan forklare det for meg?  :hmm:

 

 

 

Takk takk  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis den har så er det dårlig lyd uansett. Finnes det USB så bruk kabel.

USB grensesnitt får du på Bilradiospesialisten bla.

Takk for svar, det er AUX og USB på stereoen, men syns det er merkelig plassert og må ha kabelen hengene å slenge over midtkonsollen. Regner med at der er en fordel å bytte ut høyttalere for bedre kvalitet, men har du noen forslag til et merke? 

Lenke til kommentar

 

Hvis den har så er det dårlig lyd uansett. Finnes det USB så bruk kabel.

USB grensesnitt får du på Bilradiospesialisten bla.

 

Takk for svar, det er AUX og USB på stereoen, men syns det er merkelig plassert og må ha kabelen hengene å slenge over midtkonsollen. Regner med at der er en fordel å bytte ut høyttalere for bedre kvalitet, men har du noen forslag til et merke?

Skal du drive høyttalerne med spilleren bør du kjøpe noen lettdrevne som Gladen sine 3 Ohms sett. De bruker jeg i varebilen min.

Spiller forbausendre bra uten sub og er kun drevet av den orginale spillerens 2x7watt.. USB kabelen kan du trekke under midtkonsollen og opp på dashbordet. Det finnes holdere til telefonen med USB tilkobling.

 

Jeg ville heller brukt litt tid på å tilrettelegge kabelen og investert i nye lettdrevne høyttalere. Det gir best lyd for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...