JonTj Skrevet 22. februar 2002 Skrevet 22. februar 2002 Mulig noen har sett den før, men allikevel, her er linken: http://www.mjau-mjau.com Syns den var så jævlig kul
SirHartge Skrevet 23. februar 2002 Skrevet 23. februar 2002 Dette er litt off topic - Annet. Kul side for de som har ADSL..
JonTj Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 01:56, SirHartge skrev:Dette er litt off topic - Annet. Si meg, har du forbanna lite å gjøre?? Her poster jeg en uskyldig liten link som faktisk HAR noe med DATA å gjøre, så bare MÅ du flytte den..?? Noen andre poster som for øyeblikket ligger under 'Alt om data': Isopropanol Hvordan får jeg gratis epost adresse Billige kjøleblokker Amok printer Mobil virus Politiet solgte pirat cd'er Siemens trådløs ISDN Levetid på LED I følge deg har INGEN av disse noe med DATA å gjøre så hvorfor flytter du ikke dem også? Heia GESTAPO !!!! nuff said.. [ Denne Melding var redigert av: Jontj på 2002-02-23 02:50 ]
SirHartge Skrevet 23. februar 2002 Skrevet 23. februar 2002 Jeg kan ikke si at den siden hadde så my med hardware å gjøre. Men tar jeg feil så flytter jeg den tilbake:D
shahin Skrevet 23. februar 2002 Skrevet 23. februar 2002 Flytting av poster er jo positivt, slik at det blir ryddig i forumet... Skader jo ingen... Fint å ha alt av et tema i en kategori osv. Det er banning som har vært problem (ikke intr. i ny diskusjon om det, hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå