Kvinnorna Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Bruker WMP 9 & Powerdvd til film, winamp 2.91 til musikk Winamp 3 suger, gleder meg til 5'eren kommer!
Yezz` Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 (endret) Winamp 2.91 - fordi jeg ikke kan venne meg til noe annet enn Winamp Winamp 5.0superearlyalphaness - venter på stable versjon (på denne kommer det opp en feilmelding av og til når jeg lukker den) WMP9 - til videosnutter Power DVD - til filmer EDIT: Nå har jeg byttet til winamp 5 beta 2 Endret 13. november 2003 av Yezz`
godsairforce Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg ser det er flere som er enig i at Winamp3 SUGER. Jeg vet ikke mye om kvalitet på lyd og bilde men at den tar lang tid å starte pluss ett design som ikke er mye å skryte av...
PT Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 WMP9 fordi Winamp klikker fullstendig etter ca ti minutter (ja, jeg har prøvd å innstallere det på nytt) Dessuten så funker jo WMP9 helt fint...
Da_Assassin Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Audio = foobar2000.Video = VideoLAN og Media Player Classic. Spiller av alle media-formater jeg bruker. har akkurat som deg, bortsett fra Winamp 2.91 som mp3-spiller (lyd)...
Spragleknas Skrevet 13. november 2003 Forfatter Skrevet 13. november 2003 Hmm... ingen andre som liker Music Match Jukebox ?
Da_Assassin Skrevet 13. november 2003 Skrevet 13. november 2003 Jeg ser det er flere som er enig i at Winamp3 SUGER. Jeg vet ikke mye om kvalitet på lyd og bilde men at den tar lang tid å starte pluss ett design som ikke er mye å skryte av... jeg er enig, ikke fordi jeg har så mye imot det generelt, men har liksom altid brukt winamp2, og da er det ikke så lett å bytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå