Gå til innhold

Lei av callouts på russisk - CS:GO


Anbefalte innlegg

Hei!
I det siste har jeg blitt helt hektet på CS:GO. Spiller som regel med 4 kompiser; da er spillet ufattelig artig. MEN, solo mm fungerer som regel ikke. Har ikke tall på hvor mange ganger laget mitt består av to eller tre russere som bestemmer seg for å ha sin egen lille klubb i voiceover.. Søker derfor etter flere å mm med som er omtrentlig samme nivå og alder.

Er DMG, 24 år og student. Har TS (server) og mikrofon og alt det der :)
Send en PM om du er interessert da vel så fikser vi steam osv! :D

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muligens litt off-topic, men du kan bruke MM Server Picker 2.8.

Med denne kan du velge hvilken server du vil spille på (EU West). Etter jeg lastet ned denne så fikk jeg mye mindre russere og polakker på laget/motstanderlaget. Men det vil selvfølgelig alltids være noen av dem som også kun spiller på EU West da.

 

Trenger ikke å være redd for ban elns for dette heller, eneste den gjør er å blokkere server IP i brannmuren din, så når du søker etter comp. match så vil du ikke finne andre servere enn dem du har valgt. :)

Lenke til kommentar

Muligens litt off-topic, men du kan bruke MM Server Picker 2.8.

Med denne kan du velge hvilken server du vil spille på (EU West). Etter jeg lastet ned denne så fikk jeg mye mindre russere og polakker på laget/motstanderlaget. Men det vil selvfølgelig alltids være noen av dem som også kun spiller på EU West da.

 

Trenger ikke å være redd for ban elns for dette heller, eneste den gjør er å blokkere server IP i brannmuren din, så når du søker etter comp. match så vil du ikke finne andre servere enn dem du har valgt. :)

Tusen takk for tips, har brukt den innimellom, men opplever ofte det samme der dessverre.. Er jo også kjekt å ha 5 ms i ping ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...