Jesper Karsrud Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Hva er egentlig vitsen med dette skjermkortet? hva skal man med et skjermkort som er så stort? kanskje best å bruke hvis man redigerer mye film og sånn? jeg så etter nytt skjermkort og plutselig snublet jeg over dette!
Veritas_ Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Det brukes vel mest til 3d arbeid. Ikkje egnet til spilling nei
Kimius Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 ganske rett. det er laget for videoredigering. men når man har et grafikk-fort som er så kraftig spiller det neppe så stor rolle om det er beregnet for spill eller ikke. rett meg hvis jeg tar feil, men det kortet der klarer sikkert spill mye bedre enn alt annet på markedet. lurer på om jeg ikke skal kjøpe det *grin*
Endre Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 det kortet der klarer sikkert spill mye bedre enn alt annet på markedet. lurer på om jeg ikke skal kjøpe det *grin* Nei.
insider Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 det er nokk til å utvikle avansert 3d-bilder / aniimasjon In addition to the phenomenal performance increases and professional feature enhancements in the Wildcat III family, Wildcat continues to be the quality standard in professional 3D graphics. Designed to deliver the highest image quality available, Wildcat products feature 10-bit sub-pixel accuracy, and unmatched geometry precision and texture coordinate precision
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå