spetter Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Oppdaget en bugg i systemet.. Vil først si at jeg har alt av nyeste drivere installert sapphire ati radeon 9700pro aiw 128mbyte catalyst 3.9 fra ati med alle nyeste program av multimediacenter og alt det der Alt funger og får inn alle kanaler på dagtid osv i multimedia center men, da natten kommer og når nrk slutter å sende, så får jeg ikke inn noen kanaler. Da er det liksom snø på alle kanaler.. Riktignok fungerer channelsurf, og jeg får sett surfen på alle kanaler, inklusive får sett hvilke kanaler som ikke sender om natta (Bare snø). Men, da jeg dobbel klikker på en av kanalene som sender om natta og får stort bilde igjen. så får jeg bare snø der også. men, får sett hva som går på kanal via channelsurf.. rart.. noen andre som har opplevd samme bugg ? Har en annen bugg her også.. Etter å ha oppdatert til alle nyeste drivere og program. ATI teletext får ikke inn noen sider i det hele tatt. vil ikke telle opp sidene, finne fram sidene.. noen andre som har opplevd dette også, eventuelt løst problemet ? ati teletext fungerer da jeg legger inn alle gamle drivere og program fra de orginale cdene som fulgte med skjermkortet. Rart dette også..
spetter Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 Har akkurat de samme problemene .. Har ikke funnet løsning.. Ganske irriterende.. Venter spent på om noen har en løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå