Gå til innhold

Endte til slutt opp slik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker godt komposisjonen her, med de skrå skyggene og strukturen som er skrå i motsatt retning. Kanskje det av bildene dine jeg liker best hittil.

Henning

Skrevet

Dette likte jeg godt, så for min del ser det ut som at bildet fikk en "happy ending". Må si meg helt enig i vurderingen til Henning (unntatt siste setning).

Gjest member-296438
Skrevet

Det snør, det snør.....det er ikke det det gjør, bare Kneppen som leker seg, som han alltid gjør.

Strukturen fremhever de flotte linjene, og lyset hjelper til med å tegne skygger som føyer seg fint inn.

S/hv er også med på og få frem de rette linjene, samt vinduene som lager flotte firkanter (ca...)

Ser ut som det er tegnet i strukturen på en murvegg.....

Skrevet

Etterbehandling av bilder jeg bare kan drømme om. Resultat i øverste klasse. Den grove strukturen, den svart/hvite gråtonen i bildet passer utmerket her etter min oppfatning.

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

Kalle en del av det du gjør bilder blir litt feil for meg mange ganger. Kunstner er vel mere det rette ord. Tøft bilde å ha i det rette miljø, litt mettalisk føler jeg.

Skrevet

Første gang jeg så bilde i lite format tenkte jeg på snøvær, slik som det er på Vestlandet av og til.

Vanskelig å si noe mer fornuftig enn at dette er et kjempefint bilde. Du er jo en kunstner når det kommer til etterbehandling!

Mvh Fredrik

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...