Gå til innhold

Shenmue 3 - Kickstarter


Anbefalte innlegg

 

 

Can you make an open world game for just $2 million?

No, we cannot make an open world game for $2 million. Shenmue will be produced using both the funds raised from the Kickstarter and through other funding sources already secured by Ys Net Inc. We are very sorry, but due to contractual obligations, details of outside investments will not be disclosed.

Last updated: 

Thu, Jun 18 2015 12:14 AM CEST

 

 

Shenmue 1 og 2 er såpass sært og kultaktig og kanskje spillhistoriens største økonomiske fiasko, så jeg tror ikke det hadde vært noen annen vei. Jeg og mange med meg er uansett glad for at spillet blir noe av, at serien faktisk lever og det at 3-eren ser ut til å få et OK budsjett er jo i så måte et pluss. Det klarer selvsagt ikke å leve opp til forventningene, men sånn som med Twin Peaks sesong 3 er er det litt skrekkblandet fryd i at noe plutselig gjennoppstår etter så mange år.

 

Noe av grunnen til det ble en så økonomisk fiasko var vel at det bare kom ut på Dreamcast som allerede da var en døende consol når det kom ut her mellom 8. November og 1. Desember 2000. Kom ut i Japan Desember 1999. Joa oppfølgeeren kom også ut på Xbox nærmere to år etter at det kom ut på Dreamcasten i japan 2001. Vil tro pr opplegget rundt dette spillet ikke funket sånn som det kanskje burde ha gjort.

 

Hadde en venn som likte disse spillene her så har sett på en del og spilt litt av det selv. Virket som to meget gode spill men, ja litt sære på sin måte. 

 

Var det forresten ikke meningen at denne serien skulle være en ganske så lang spillserie forresten? Da historien på langt nær var slutt etter at Shenmue II var ferdig spilt.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...