Gega Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Heisan.. Noen som vet av et bukbart program til tegning av hus/tilbygg osv osv... Helst et som er lett å bruke og ikke så altfor dyrt
trn100 Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Finnes linker til noen her som ikke koster skjorta...
Gega Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Ja det var noen der...men jeg skulle gjerne funnet en side som har demo så det er en mulighet å prøve det før jeg bestiller det.. Noen anelse om hvor?
trn100 Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Tja, finnes jo noen her men jeg aner ikke noe om dem. Søk eventuelt på nytt. Jeg søkte på "design og house".
Hondaen Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Prøv å få tak i Autocad 2000 f.eks, muligens en light versjon kan lastes ned gratis. Jeg bruker det programmet mye, genialt
trn100 Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Jeg bruker selv Solid Edge som er et av de beste CAD programmene jeg har vært borti, men demo-versjonen av dette er kun 2D og har ikke spesialfunksjoner for arkitektur. Gratis CD kan bestilles her. Er forresten ingen demo-versjon, men en 2D fullversjon.
Gega Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Prøv å få tak i Autocad 2000 f.eks, muligens en light versjon kan lastes ned gratis. Har du en link hvor jeg kan laste ned en gratisversjon....en versjon som har med bygg å gjøre
Armas Skrevet 12. november 2003 Skrevet 12. november 2003 Kommer jo veldig an på hva du skal bruke det til. 2d, 3d, skisser, plantegninger, tekniske tegninger, fotorealistiske rendringer? Hvis du vil prøve et genialt program for skissering i 3d så gå til www.sketchup.com og last ned en gratis 8 timers demo fullversion. Veldig lett å komme igang, lett å leke seg frem til løsninger og prøve ut ting raskt. Ikke så bra til tekniske tegninger, men det går an hvis kravene ikke er så stive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå