Gå til innhold

Nei, nå vil jeg ha sol!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan bare glemme å ringe til Metrologisk Institutt for å klage på alt det dårlige været. Selv ringte jeg inn, trykte valg nr 1 for "Klage på dårlig vær", men ga jeg opp da jeg ble fortalt at jeg var nummer 5103212 i køen :omg:

He, he, klager ikke på været, vettu... Det er bare det at det er liten trøst å hente i værmeldingene for de neste 14 dager...  Switchet om til Kreta-været og kjenner allerede at det "varmer"....  :green:

Lenke til kommentar

He, he, klager ikke på været, vettu... Det er bare det at det er liten trøst å hente i værmeldingene for de neste 14 dager...  Switchet om til Kreta-været og kjenner allerede at det "varmer"....  :green:

 

 

Dårlig vær eller ei, du kan i det minste trøste deg med en allright utsikt ...

 

Apropos Kreta. Hvis du skal dit, og ikke har prøvd stranden på/i Elafonissi, bør du gjøre det. Også fin for familier med barn da du kan velge stranden ut mot åpent hav, eller den mer barnevennlige "lagunen". Kan ikke sammenlignes med mange av de heller middelmådige strendene i nord. Dog, ikke prøv å kjøre dit via sørøst over "fjellet". Fryktelig dårlig vei ... som om ikke veien inn, eller rettere sagt ut, fra nord liksom var dårlig nok ...

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar

Bildet var fint, selv om jeg ville ha klona vekk bilene på venstre side. Litt av en utsikt du har forresten......

Vi er også lei regn (selv om det også er fint fotovær) og har også bestilt tur til Kreta senere i år). Litt sol på kroppen må man jo ha før vintern setter inn igjen.

 

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar

Kom til Oslo. her er det sol - og mye rart å feste på brikka mens du agerer asfaltcowboy.

Her tenkte jeg som tittel "Der ælva gjør en sving", men så var det jo en bare en våt vei.

Været fremstår jo godt i dette bildet.

Skal jeg være litt kosmetisk pirkete så ville jeg klonet vekk to bilfragmenter i venstrekanten og tatt med litt mer nede for å få elementet inn nede til høyre rent inn fra ramma med litt luft til hjørnet.

Men det er altså bare "Slik je ser det" - ei bok av'n Even Brattbakken ført i pennen av hans skaper venstremannen Halfdan Hegtun som nå dessverre er borte.

 

Roar

Lenke til kommentar

Bildet var fint, selv om jeg ville ha klona vekk bilene på venstre side. Litt av en utsikt du har forresten......

Vi er også lei regn (selv om det også er fint fotovær) og har også bestilt tur til Kreta senere i år). Litt sol på kroppen må man jo ha før vintern setter inn igjen.

 

Mvh Fredrik

 

Takker, Fredrik! :)

Blir godt med sol nå, ja...

Lenke til kommentar

 

 

He, he, klager ikke på været, vettu... Det er bare det at det er liten trøst å hente i værmeldingene for de neste 14 dager...  Switchet om til Kreta-været og kjenner allerede at det "varmer"....  :green:

 

 

Dårlig vær eller ei, du kan i det minste trøste deg med en allright utsikt ...

 

Apropos Kreta. Hvis du skal dit, og ikke har prøvd stranden på/i Elafonissi, bør du gjøre det. Også fin for familier med barn da du kan velge stranden ut mot åpent hav, eller den mer barnevennlige "lagunen". Kan ikke sammenlignes med mange av de heller middelmådige strendene i nord. Dog, ikke prøv å kjøre dit via sørøst over "fjellet". Fryktelig dårlig vei ... som om ikke veien inn, eller rettere sagt ut, fra nord liksom var dårlig nok ...

Ja, Elefonissi er et aldri så lite paradis..., i likhet med flere andre "hemmelige" steder rundt om på øya vår... ;)
Lenke til kommentar

Kom til Oslo. her er det sol - og mye rart å feste på brikka mens du agerer asfaltcowboy.

Her tenkte jeg som tittel "Der ælva gjør en sving", men så var det jo en bare en våt vei.

Været fremstår jo godt i dette bildet.

Skal jeg være litt kosmetisk pirkete så ville jeg klonet vekk to bilfragmenter i venstrekanten og tatt med litt mer nede for å få elementet inn nede til høyre rent inn fra ramma med litt luft til hjørnet.

Men det er altså bare "Slik je ser det" - ei bok av'n Even Brattbakken ført i pennen av hans skaper venstremannen Halfdan Hegtun som nå dessverre er borte.

 

Roar

 

Ja, ser fra Bislett nå, at det er sommervær i Oslo... Typisk det, når været er som det er, her... ;)
Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det, er det stort sett bare solskinn i mine utebilder. Glemmer at også regn og dårlig vær også er fotovær. Derfor bra at du presenterer slikt bilde her på Bildekritikken, og så håper jeg frustrasjonen over været snart gir seg !

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær, heter det vel... Iallefall så er overskyet/regn faktisk bedre fotovær enn de fleste tror.. (særdeles kjekt med værtette kameraer/linser)... ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...