Gå til innhold

Aida Luna klar for avgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom lakkering på denne skuta.. ble stor kontrast med den gamle festningen i bakgrunnen. Fint at den er der og overvåker! Ble et morsomt bilde!

Hilsen Tove

Skrevet

Morsom lakkering på denne skuta.. ble stor kontrast med den gamle festningen i bakgrunnen. Fint at den er der og overvåker! Ble et morsomt bilde!

Hilsen Tove

Takk for hyggelig kommentar !

Skj

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Det er bra å se at de har et godt øye til omgivelsene , et vennligsinnet skip.

Flott bilde med fint lys , fargepalett og flott komponert.

Mvh

Alec

Skrevet

Det er bra å se at de har et godt øye til omgivelsene , et vennligsinnet skip.

Flott bilde med fint lys , fargepalett og flott komponert.

Mvh

Alec

Hei Alec, og takk for hyggelig kommentar !

Skj

Skrevet

Fint komponert med gamle ærverdige Akershus i bakgrunnen til høyre.

Her ser jo det meste til å stemme perfekt. Hvorvidt man kan lyse opp skyggen for å få ut mer detaljer blir vel helst en smaksak.

Akershus er for øvrig verdt opptil flere besøk for å få en serie. Min på pbase.com er ikke perfekt så flere besøk har nok vært tenkt - men så var det å gi seg sjøl et ekstra spark der bak da.

Roar

Skrevet

Fint komponert med gamle ærverdige Akershus i bakgrunnen til høyre.

Her ser jo det meste til å stemme perfekt. Hvorvidt man kan lyse opp skyggen for å få ut mer detaljer blir vel helst en smaksak.

Akershus er for øvrig verdt opptil flere besøk for å få en serie. Min på pbase.com er ikke perfekt så flere besøk har nok vært tenkt - men så var det å gi seg sjøl et ekstra spark der bak da.

Roar

Takk for kommentaren Roar !

Når jeg fotograferer med Fuji-en så ligger jeg som regel på minussiden vedrørende eksponeringskomp. (under normale lysforhold) Dette bildet ble vel mørkt og er lysnet en del i etterbehandlingen. Våget ikke være for har på pedalen og endte opp med dette som sluttresultat.

Skj

Skrevet

Sier meg ening med de andre. Flott bilde og flott skute!

Fine Fuji-farger.

Mvh Fredrik

Selv om dette ikke er av de aller største cruisere, så er de ganske ruvende når du kommer så nærme som vi kom her. Takk for kommentar !

skj

Skrevet

Ett meget skarpt og fint bilde av dette artig dekorerte skipet. Jeg så det forsvant ut fjorden etter at det dro herfra.

Mvh. Rolf

Takk for kommentaren !

Skj

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...